Inlägg från: anonymtjej1 |Visa alla inlägg
  • anonymtjej1

Hjääällpppp :'( såå ledsen mamma

Är inte ensam förälder egentligen utan jag har min sambo som är pappan till vårt första barn som är 2 månader nu... Men jag känner mig så sjukt ensam. Han jobbar o sliter ja, men han hjälper inte till ett skit. Skulle uppskatta något lite ändå, tex en städning eller ta dottern när hon bara vill bäras för o somnas, men nej då jag får göra allt vilket resulterat i att jag gått från en mamma som alltid är lugn o har bra tålamod till att bli en sur och stressad mamma som bara vill gå under jorden. Känner mig inte glad längre, är rädd att jag gått o blivit deprimerad pga detta att jag inte får nån avlastning alls, plus då att dottern skrikit enormt vissa kvällar o vill då bara bli buren som jag får ont i rygg axlar o arm av, o sen är hon tutte sugen hela tiden (jag ammar) o hon vill ej ta napp...

Behövde skriva av mig :''(

• Svar på tråden Hjääällpppp :'( såå ledsen mamma
  • anonymtjej1
    Penida skrev 2014-07-20 00:48:36 följande:

Själv hade jag aldrig kunnat se på om min älskade sambo mådde så som du gör, jag hade givetvis gjort allt för att underlätta för honom. Jag älskar honom och vill att han ska  må bra, hans mående påverkar dessutom vår relation och hur väl han fungerar med barnen. Jag vet att min sambo känner likadant, vi har redan levt det och hjälptes åt, såg till den andre och var intresserade av att skapa en relation till vårt barn oavsett om vi arbetade eller var föräldralediga. Vi tänkte som så att vi var föräldralediga när den andre arbetade, när båda var hemma hjälptes vi självklart åt och såg till varandra.

Avskyr CIO-metoder
    Tänk om de kunde va likadan hemma hos mig o sambon....
Svar på tråden Hjääällpppp :'( såå ledsen mamma