• Anonym (Ledsen)

    Kolla bilden och säg mig, ÄR DEM SMÅ!?

    Hej. Jag har alltid gillat hur jag ser ut tycker att allting sitter perfekt då jag är smal och kort men min sambo har alltid klagat på mina bröst att dem ser små ut och borde träna dem eller operera dem. IDAG kommer han och säger "har nog pengar för att du ska operera brösten ska vi gå ditt och boka tid /prata med någon så vi känner oss säkra på att det inte blir något fel?" Vad är det han säger vadå vi .. Ingen vi det är JAG som ska bestämma är så deprimerad . Säg sanningen nu ÄR DEM SMÅ ?!

  • Svar på tråden Kolla bilden och säg mig, ÄR DEM SMÅ!?
  • Anonym (kom igen nu)
    Jan Holmström skrev 2014-07-22 02:20:59 följande:
    Inte alls konstigt att du skriver detta klockan ett på natten anonymt. Nästan lite äckligt alltså. Vad fan tar det åt dig?

    Jan
    Jag kan skriva det nu också. Jag tycker inte att ett par bröst är äckliga. Om TS vill ha ett ordentligt svar kan hon bara lägga ut en bild och det är ju rätt oförargligt, eftersom hon är anonym och ingen lär veta vem hon är.

    Jag ser att TS håller med dig och jag respekterar det, men jag tycker ändå inte det vore så farligt för henne att visa det hon har för det skulle ju vara en hemlighet.

    Dessutom: dina bröst ser ut att vara väldigt vackra, TS, så du skulle nog bara få beröm. Plus till dig i alla fall för att du vågar tro på dig själv och stå upp mot din pojkvän. Fortsätt så.
  • Anonym (kom igen nu)
    Jan Holmström skrev 2014-07-22 02:20:59 följande:
    Inte alls konstigt att du skriver detta klockan ett på natten anonymt. Nästan lite äckligt alltså. Vad fan tar det åt dig?

    Jan
    Jag kan skriva det nu också. Jag tycker inte att ett par bröst är äckliga. Om TS vill ha ett ordentligt svar kan hon bara lägga ut en bild och det är ju rätt oförargligt, eftersom hon är anonym och ingen lär veta vem hon är.

    Jag ser att TS håller med dig och jag respekterar det, men jag tycker ändå inte det vore så farligt för henne att visa det hon har för det skulle ju vara en hemlighet.

    Dessutom: dina bröst ser ut att vara väldigt vackra, TS, så du skulle nog bara få beröm. Plus till dig i alla fall för att du vågar tro på dig själv och stå upp mot din pojkvän. Fortsätt så.
  • Anonym (jajo jaha)

    säger fortfarande. När push uppen faller, då faller tårarna hos mannen..

    Brösten på bilden är som grisen i säcken.. o TS vågar inte visa dem för att de faller ner.. för utan push upp.. behöver de stödhjul...

  • Anonym (i)
    tobbe01 skrev 2014-07-22 11:09:12 följande:
    Men att påstå att någon opererar brösten "för sin egen skull"! är väl rätt korkat? Varför skulle man göra det för sin egen skull? Man gör det väl alltid för att duga i andras ögon? Eller hur tänker du?
    Knappast.
    Man kan operera brösten för att dom är för tunga och skadar ryggen t ex.
    Och visst kan man göra det för att känna sig finare, vilket jag kan tycka är rätt tragiskt om man inte tycker man är ändå, men visst, men det är fortfarande för att den personen ska känna sig finare, inte för att andra ska tycka det.
    Och gör man det för att duga, tror man att det är vad som behövs för att duga, då behöver man hjälp och inte av en kirurg.
  • Anonym (i)
    tobbe01 skrev 2014-07-22 11:09:12 följande:
    Men att påstå att någon opererar brösten "för sin egen skull"! är väl rätt korkat? Varför skulle man göra det för sin egen skull? Man gör det väl alltid för att duga i andras ögon? Eller hur tänker du?
    Skulle du operera kuken för att duga?
  • tobbe01
    Anonym (i) skrev 2014-07-22 11:18:29 följande:
    Skulle du operera kuken för att duga?
    ???? Va? Nej absolut inte för jag springer inte runt och frågar andra om hur jag ska vara för att duga! Vad har du missuppfattat?
  • fiffiloona

    Kära Nån, va f******.!! Jag skulle aldrig i hela mitt liv acceptera att någon vill operera/ändra om mig, för helvete!! be honom dra åt helvete! det finns sååå många fina människor som helt säkert skulle älska dig för den du är men då måste du ju kunna ha lite jävlar anamma och stå upp för dig själv, kvinna!   Hur har du blivit uppfostrad? behandlade din pappa din mamma efter sina önskemål...? är det därifrån du tagit lärdom? Att du känner osäkerhet och är deprimerad är ju ett väääldigt sunt tecken på att allt inte är som det ska. LYSSNA TILL DIG SJÄLV! Jag håller på dig!! 

    Skrämmande att relationer överhuvudtaget går till på det här viset det föds ju inget gott ur det här...   Hoppas det löser sig till det bästa Kram.

  • Anonym (Silikonbruttan)
    tobbe01 skrev 2014-07-22 11:09:12 följande:

    Men att påstå att någon opererar brösten "för sin egen skull"! är väl rätt korkat? Varför skulle man göra det för sin egen skull? Man gör det väl alltid för att duga i andras ögon? Eller hur tänker du?


    Det är väl klart att man opererar sig för sin egen skull och välmående. Har själv silikon och inte fasen gjorde jag om brösten för min omgivning utan för min egna självkänsla och att få kunna känna mig nöjd med mig själv och min kropp. Bland det bästa jag gjort faktiskt! Och ja sedan finns det tyvärr dom som (oftast) i väldigt ung ålder opererar sig just för att tex komma med i media osv och det är bara tragiskt men långt ifrån alla gör det.
  • molly50
    tobbe01 skrev 2014-07-22 11:04:01 följande:
    Det heter är DE små! Inte "dem"! Jag tycker du ska operera tuttarna för DE är väldigt små och om din kille vill att du ska ha större så ska du väl lyssna på honom? Vill du att han ska lämna dig för en bystigare tjej kanske?
    Om TS kille skulle lämna henne för att hon inte vill låta förstora brösten så är han inget att ha ändå.
    Älskar han henne så borde han inte bry sig om storleken på hennes bröst.
    Hon borde duga som hon är.

    Om min man kom hem med pengar och frågade om vi skulle boka en tid för en bröstförstoring så vet jag ärligt talat inte om jag hade velat stanna kvar hos honom.
    För då visar han ju att jag inte duger i hans ögon.

    TS förtjänar bättre om hennes kille hotar med att lämna henne om hon inte opererar brösten.

    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Kolla bilden och säg mig, ÄR DEM SMÅ!?