Inlägg från: Anonym (sexy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sexy)

knulla sitt ex

När jag och sambon separerade så slutade flera kvällar med fika i TV soffan med att vi pratade minnen det ena ledde till det andra lite kramande till slut knullade vi.

• Anonym (sexy)

Knullade med exet flera gånger när vi höll på och separera sexet var jätte bra och jag hade inga betänkligheter med det men var mest rädd att göra henne på smällen

• Anonym (sexy)

Jag mins första separationen för 28 år sedan tjejen hade gjort slut och vi skulle tömma ur lägenheten vi var båda lite nere.
    Hon gav mig en kompis kram som fortsatte med några smekningar vi hamnade i våran säng som stod kvar och kläderna åktes medan vi hånglade.
    Jag minns så väl när vi låg i missionären så sa hon ...du måste vara försiktig jag har inget skydd du får inte komma i mig ...
    Jag var lite nervös men hon fick satsen på magen så det gick bra.
    Efteråt medan hon torkade sperman från magen sa hon lite skamset tänk att kroppen behövde det här.

• Anonym (sexy)

En annan gång satt jag och exet i hennes tv soffa och drack kaffe en kväll och pratade hon hade dragit upp benen så att hennes trosor syntes.
    Efter en stund frågade jag om hon var sugen på att ha sex hon bara skrattade varför tror du det frågade hon.
    Ja du har ju en våt fläck på trosorna som du visat en stund hon skrattade igen.
    Jag lät min hand glida över hennes mage och in under hennes trosor mitt finger gled lätt in henne.
    Du är ju jätte våt sa jag hon stönade till svar.
    När jag smekt henne en stund sa jag åt henne att ställa sig upp och ta av sig trosorna

Svar på tråden knulla sitt ex