knulla sitt ex
Det beror ju på.
Jag och nuvarande är gamla ex. Var tillsammans i 6 månader för 25 år sedan. Hade sex då och då i ett par år efter att det tagit slut. Sen träffade jag den som sedan blev mina barns pappa och vi var tillsammans i drygt 20 år. Jag och nuvarande har under åren haft kontakt men inte setts genom åren. Ibland har det gått ett par år emellan att vi pratat. Vänskapen har alltid funnits kvar.
För 1,5 år sedan (snart 2 år) hörde han av sig, då hade hans fru just flyttat ut. Jag och barnens pappa hade det knackigt och jag hade sagt att jag inte orkade längre men steget att göra slut hade inte tagits. Jag och nuvarande inledde någon form av relation under tiden. Under våren förra året blev det separation under extremt stökiga omständigheter (inte pga nuvarande eller att den relationen avslöjades utan pga fysisk och psykisk misshandel).
Nuvarande har funnits där som stöd genom allt. Jag är extremt trygg med honom, han accepterar mig till 100% för den jag är. Han har varit min klippa sedan vi återfick kontakten. Vi har båda barn men inte introducerats för varandras barn. Vi tar det lugnt och stilla och ser vart vi är på väg helt enkelt.