föräldrar i Södertälje 2014.
Söker vänner i. Södertälje som oxå blivit mammor 2014.
Söker vänner i. Södertälje som oxå blivit mammor 2014.
Hej,
Är relativt nyinflyttad till Södertälje. Jag och min sambo fick en dotter i juni så jag kommer att vara föräldraledig under hösten 2014. Hade varit roligt att träffa andra som också är hemma och göra saker tillsammans.
Hej!
Fick barn i april och skulle också tycka det vore roligt att lära känna några fler! :)
Vart i Södertälje bor ni?
Jag är också ny mamma i Södertälje - fick min dotter i lördags. Bor i Brunnsäng, ska vara hemma i höst och vill gärna träffa föräldralediga i stan.
Åh stort grattis! :)
Jag bor i Bergvik!
Kul att någon mer kikade in! :)
Vad roligt, grattis Halley. I lördags då är inte din dotter gammal. Är det första barnet?
Jag bor i Pershagen. Har ni bra koll på vad det finns för olika aktiviteter för bebisar i Södertälje. Har försökt leta på nätet men tycker det är svårt att hitta.
Har inte kollat så mycket men vet att biblioteken ska ha något!
Om jag inte minns fel så är det sång och rytmik, ska kolla lite mer!
Borde ju hända lite mer nu när hösten kommer! :)
Tack! Ja, det är fösta barnet och stor är hon då inte än
Biblioteket har jag också hört ska ha bra aktiviteter, men har inte koll på detaljerna. Finns det inte några öppna förskolor också kanske? Någon som har erfarenhet av det?
Visst är det spännande?
Fick också mitt första barn nu och herregud vad tiden går fort!
Så underbart!
Kommer inte riktigt ihåg vilka dagar det är på biblioteket, minnet kort men effektivt ibland! ;)
Men har hört att det ska vara bra!
Har inte kollat så mycket på öppna förskolor, men har inte vi en vid kyrkan här i Brunnsäng? :)
Vore kul att hitta på något! :)
Ja, vi får kolla upp lite. Blev kejsarsnitt för min del i lördags, så jag är lite öm än så länge. Men ge mig några dagar så är jag säkert på gång för att hitta på något
Absolut det gör vi! :)
Det förstår jag helt och hållet, klart att du ska vila upp dig!
Hoppas att du mår bättre snart! ????
Vad heter lilla prinsessan? :)