• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Nerfherder
    lifebringr skrev 2014-09-15 11:12:15 följande:

Har man som intresse att fylla sitt innehållslösa liv med konspirationer, då tror man nog på det mesta.

En färglös vardag i en värld där han känner att han inte passar in. 

Mycket fritid... Mycket tid...  Mycket tomhet... Mycket grått.... Mycket jakt på placeboeffekt genom konspirationsteorierna. Kortvariga effekter. Dags att leta reda på en ny konspirationsteori innan den gamla är urholkad. Leta leta....

Du är ny här va? :)
  • Aikido

Jag undrar fortfarande varför geocentrismtråden försvann. Den var ganska rolig.

• kivirush
    Aikido skrev 2014-09-15 11:27:20 följande:

Det är för att så fort Gudasänd försvinner ifrån en tråd så råder det konsensus.
    ty dessa ord är trovärdiga och sanna.
  • lifebringr
    kivirush skrev 2014-09-15 12:17:53 följande:
    Det är för att så fort Gudasänd försvinner ifrån en tråd så råder det konsensus.
    Jag tror att det får vara upp till var och ens fantasi... vart han försvinner... tills han kommer tillbaka med något ännu tokigare.   ;)
  • Gudasänd
    Aikido skrev 2014-09-15 11:27:20 följande:

Ledtråd: Flashback-ledningen såg rött när jag här avslöjade deras djupt odemokratiska, fascistiska metoder mot min Geocentrism-tråd på Flashback...
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-09-15 13:54:37 följande:
    Ledtråd: Flashback-ledningen såg rött när jag här avslöjade deras djupt odemokratiska, fascistiska metoder mot min Geocentrism-tråd på Flashback...
    Ledtråd: flashback och familjeliv är inte samma sak. Däremot vill de inte bidra till att sprida dina villfarelser.
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-09-15 12:17:53 följande:
    Jag försvann aldrig från geocentrism-tråden...en dag var den plötsligt bara bortplockad härifrån... :sad44::sad44::sad44:
  • lifebringr
    Gudasänd skrev 2014-09-15 14:16:51 följande:
    Jag försvann aldrig från geocentrism-tråden...en dag var den plötsligt bara bortplockad härifrån...
    Den stora humortråden! Men du har fler.. och fler kommer... eller hur? Mer skratt till folket!
  • Aikido
    Gudasänd skrev 2014-09-15 14:16:51 följande:
    Jag försvann aldrig från geocentrism-tråden...en dag var den plötsligt bara bortplockad härifrån... :sad44::sad44::sad44:
    Du fick inte något meddelande om varför den plockades bort?
  • lifebringr
    Aikido skrev 2014-09-15 15:07:35 följande:
    Du fick inte något meddelande om varför den plockades bort?
    Han är nu på ett annat forum och skriver arga inlägg om varför den heliga flashbacktråden togs bort på FL.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!