Nerfherder skrev 2015-01-31 18:46:35 följande:
Hörrudu! Var det inte du som hade postat det definitiva chemtrailbeviset och därmed vunnit diskussionen? Kan man inte lita på dina uttalanden? Eller är det DU som är mytomanen i det här fallet?
.
INTE EN CHANS ATT JAG LÄMNAR FAMILJELIV !!!
Ni desinformatörer får däremot hädanefter fortsätta vilseleda folk i
Flashback-tråden utan mitt deltagande där.
Jag stannar här på Familjeliv, för här får man inga varningar bara för att man frågar en användare som säger sig vara flygledare, ifall han är flygledare i Skåne (jag ska alltså därmed, hör och häpna, ha avslöjat användarens identitet), vilket jag fick av den
yttrandefrihetsbekämpande moderatorn
KimNeilJung på
Flashback (kommer inte denna gång skriva att ni är samma person, för då blir du bara ledsen i ögat och skickar dina tramsrapporter), vilket ju är vansinne!
----------------------------------------
NI FÖRNEKARE STRUTSAR !!!
Ni förnekarhattar strutsar massor av frågor, som ger belägg för att vi chemtrailas!
Exempelvis så har vi aldrig fått något tillfredsställande svar från er förnekare, hur det kommer sig att statliga myndigheter som
SMHI och
Sveriges Radio å det grövsta vilseleder och
mörkar kring
Chemtrails?
Länkar?
Det ska du få här (men glöm dem inte denna gång), men lova sedan att svara på frågan, utan att strutsa!
SMHI mörkar Chemtrails:
newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/
Sveriges Radio mörkar Chemtrails:
newsvoice.se/2014/07/02/sa-har-vilseleder-sveriges-radio-och-martin-wicklin-om-chemtrails/
Seså, svara oss nu på frågan varför
SMHI och
Sveriges Radio mörkar kring Chemtrails?
Vi kommer påminna dig ända tills du svarar oss!
Här på Familjeliv så slipper jag i alla fall ett helt band av
desinformatörer som:
gason
madtop
rayjoh
discord
Kjellkritisk
SnakePlisssken
LaurentiusLucidor
ConnyKlasson
SamVimes
Xelious
...misstänks vara
KimNeilJungs trollkonton på
Flashback... kan ni tänka er...att Flashbacks moderator på konspirationsforumet där deltar i debatterna inkognito under en massa trollkonton !!!
Nu ska ni inte angripa
Sassersson, utan själva texterna där han ger belägg för att
SMHI och
Sveriges Radio mörkar!
Okej?