Inlägg från: Anonym (Griskulting) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Griskulting)

Jag hatar min man!

Anonym (du) skrev 2014-07-25 10:00:53 följande:
    Det finns alltid risken att det är en lat kvinna som går hemma med barnen och har lägsta dagpenning från F-kassan.. käkar kakor och gnäller över ekonomi, gnäller över att han jobbar, gnäller över hur jättejobbigt det är hemma, gnäller om någon rättvisa över hushålls sysslorna.. Han i sin tur jobbar som ett ärkenöt, för att få in pengar och får belöningen gnäll gnäll och åter gnäll.. och får gå i trasiga kläder.. fast han alltid jobbar... Kan aldrig unna sig en enda krona för det måste över till moderskeppet till kvinna.. som bara gnäller pengar och att det är sååå jobbigt... moderskepp till kvinna som är energitjuv... o han kan lika bra sova på soffan.. för samma säng är inget roligt.. då får han bara höra att han är grov och kåt.. kas och skit... o i sängen ligger den andre ungen för kärringen inte orkar knalla upp på natten... o han behöver sova för att orka jobba... Fast sånt här finns väl bara i sagan värld...

Finns inga, Inga, absolut noll ursäkter, oavsett hur mkt man jobbar och hur mkt pengar man drar in, för att inte duscha på TRE DAGAR! :o OCH lukta svett! Äckelvarning så det skriker om det!
  • Anonym (Griskulting)

Fast... Den här tråden startades för typ två år sen. Hur har den blivit aktuell nu?

Svar på tråden Jag hatar min man!