Inlägg från: Anonym (Kattis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kattis)

Kläder under akten eller just före

När det redan finns en tråd om detta så skriver jag här. 
    Jag triggar gärna min man till sex med sexiga kläder, underkläder och skor tex pums eller lårhöga stövlar. När man får möta han vid dörren när han kommer hem en fredag från jobbet, och visa att i kväll blir det mys. 
    Nu till min fundering. Om man vänder på det och jag kommer hem, och vill bli mött av min man som har förberett sig med något extra. Hur vill man att han ska vara sexigt klädd då. Vi har prata om det här och skulle vi vilja ha något tips. Jag som är sko älskare skulle vilja se han i tex boots med klack.

Någon som har tips till oss?

• Anonym (Kattis)
    Pussan skrev 2024-02-20 23:26:34 följande:
    Håller med dig, jag gillar inte att vara helt naken. Känns mycket sexigare med något litet som en minimal eller genomskinlig kjol och/eller top. Och jag knullar nästan aldrig barfota, är lite skofixerad och vill gärna ha klackar/platåer/stövlar...
    På killar gillar jag t ex tajt svart t-shirt eller linne och/eller kavaj, trashy jeans, flip-flops.
    Älskar också skor, och delar ditt intresse. Är så sexigt när man får ta på sig sina stövlar, eller pums vid de erotiska stunderna. Jag skulle gärna se min man i några läckra skor, och då inte manskor utan något kvinnligt. Funderar på antingen  stövlar eller höga kängor. Har du något spännande förslag?
  • Anonym (Kattis)
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2024-02-22 11:04:35 följande:
    Underbart läckert att du gillar att bära stövlar eller pumps vid erotiska stunder. 

Har du tagit upp en diskussion om att du gärna ser din man i feminin outfit? Det finns väldigt många som njuter mycket av det, men också många män som inte alls kan tänka sig nåt sånt. Och också många partners som absolut inte vill att sin partner bär feminin outfit. 

Du verkar vara en vidsynt person som gillar att experimentera vid sex. Kul. Hoppas din partner hoppar på detta. Finns massor av skor även i herrstorlekar att beställa numer!
    Faktiskt, det är något som vi pratar om. Att få ha sex med min man i feminin stil. Tänk nyrakade ben,  stayups i skin och ett par sexig skor. På Asos.com finns det mycket snygga skor i herrstorlek, rekommenderar. Att få avsluta med att jag peggar han med en strap on runt min midja. 
Svar på tråden Kläder under akten eller just före