Inlägg från: Anonym (Engelska) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Engelska)

Kläder under akten eller just före

Pussan skrev 2024-02-20 23:26:34 följande:
    Håller med dig, jag gillar inte att vara helt naken. Känns mycket sexigare med något litet som en minimal eller genomskinlig kjol och/eller top. Och jag knullar nästan aldrig barfota, är lite skofixerad och vill gärna ha klackar/platåer/stövlar...
    På killar gillar jag t ex tajt svart t-shirt eller linne och/eller kavaj, trashy jeans, flip-flops.

• Anonym (Engelska)
    Pussan skrev 2024-02-21 16:16:03 följande:
    Jadå, går bra. Slips + kavaj, fint. Men inte boxer!
    Får inte visa utan här Cool haha.
    Men ja
  • Anonym (Engelska)
    Pussan skrev 2024-02-21 18:11:18 följande:
    Helst inga.... Bara jeans/shorts utan något under är utan tvekan sexigast. Du kan så väl inte gå så en hel dag antar jag, men när det närmar sig sex så?
    Jag gillar ju också när vi inte är helt nakna, åtminstone inte båda. Han får gärna ha linne/t-shirt och jeans och så bara knäppa upp och ta fram kuken och sätta på mig. Då kan jag i o f s gärna vara helnaken, det blir en skön kontrast. Fungerar också lika bra omvänt.

PS! Framför allt inga strumpor (i betydelsen sockar). SÅ osexigt.
    Det går faktisk fint med jeans, shorts eller en kavaj UTAN boxer. Gärna i stan, på jobbat ja var som helst. Det härligt och bara tänka på, att det bara att öppna.

Håller med, strumpor är SÅ osexiga. 
  • Anonym (Engelska)
    Pussan skrev 2024-02-22 22:40:15 följande:
    Nej, en man i kvinnliga skor är inte min cup of tea. Men visst, han får gärna ha någon typ av boots, gärna cowboy style, eller (tvärt emot vad du tycker) riktig manliga grova kängor. Eller flipflops. 

Som det här Cool

• Anonym (Engelska)
    Pussan skrev 2024-02-23 23:02:45 följande:
    Du har fantastiskt bra smak Engelska! Solig
    Ja precis så, vit skjorta, jeans, boots, så snyggt!
    Stort tack, Pussan Hjärta
Svar på tråden Kläder under akten eller just före