• Sayuri

Kläder under akten eller just före

Jag gillar något slags kläder på under akten, både på honom och på mig. Det behöver inte vara något avancerat som en kavaj eller lårhöga stövlar, men kanske en välsittande snygg t-shirt och ett läderarmband på honom och stayups och en choker på mig. Ett litet plagg av detta slag framhäver nakenheten så mycket mer än att faktiskt vara naken.

• Sayuri
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2024-02-21 17:27:27 följande:
    Jag kan bara hålla med. Stayupstrumpor och choker blir så läckert. 

Min fäbless för pumps gör att jag hoppas och längtar efter de tillfällen som min partner väljer att behålla skorna på i sängen också. Tyvärr händer det sällan och jag kan förstå att det inte är så bekvämt kanske, men det är så gryyyyymt sexigt när det sker. Tungan ute Blir kåt bara jag tänker på det nu...
    Jag köpte högklackade mockastövlar för en vecka sedan och min man frågade lite försiktigt om jag kunde tänka mig att ha dem på mig en kväll i sovrummet. Så jag fick använda dem lite inomhus först.  Flört
  • Sayuri

Det man inte ser, stimulerar fantasin. Dessutom är många av de lite sexigare plaggen faktiskt väldigt sköna att känna på, just för att det skapar en kontrast mellan exempelvis nylonets strävhet och den varma, smidiga huden under.

Ett par riktigt välsittande stayups och söta små trosor skapar en liten glipa av naken hud  längst uppe vid låret och ljumsken. Den där lilla biten nakenhet kan få min man att bli till sig av åtrå - mycket mer än om jag bara hade haft helt nakna ben.

Svar på tråden Kläder under akten eller just före