Inlägg från: Anonym (Borderlina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Borderlina)

Kläder under akten eller just före

Jag trivs bäst helnaken under sex. Gillar min kropp bäst så. Jag har bara sexkläder på/runt högtider, och det är inte traditionella sexkläder utan anpassat för högtid. Häxhatt på påsk, blomsterkrans midsommar, olika halloween (Gillar cosplay/skräckfilm så det blir flera dagar jag klär ut mig till sexig version av något runt det), glitter på Lucia, tomteluva, glitter, presentsnöre på jul.

• Anonym (Borderlina)
    Sayuri skrev 2024-02-22 19:17:50 följande:

Det man inte ser, stimulerar fantasin. Dessutom är många av de lite sexigare plaggen faktiskt väldigt sköna att känna på, just för att det skapar en kontrast mellan exempelvis nylonets strävhet och den varma, smidiga huden under.

Ett par riktigt välsittande stayups och söta små trosor skapar en liten glipa av naken hud  längst uppe vid låret och ljumsken. Den där lilla biten nakenhet kan få min man att bli till sig av åtrå - mycket mer än om jag bara hade haft helt nakna ben.

Är det bara jag som tycker de materialen är obehagliga mot huden? vad nu stayups är gjorda av...nej tack. Kan inte ha strumpbyxor heller.
Svar på tråden Kläder under akten eller just före