Inlägg från: Anonym (Man 53 år make) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 53 år make)

Kläder under akten eller just före

Anonym (Kattis) skrev 2024-02-20 23:14:44 följande:

När det redan finns en tråd om detta så skriver jag här. 
    Jag triggar gärna min man till sex med sexiga kläder, underkläder och skor tex pums eller lårhöga stövlar. När man får möta han vid dörren när han kommer hem en fredag från jobbet, och visa att i kväll blir det mys. 
    Nu till min fundering. Om man vänder på det och jag kommer hem, och vill bli mött av min man som har förberett sig med något extra. Hur vill man att han ska vara sexigt klädd då. Vi har prata om det här och skulle vi vilja ha något tips. Jag som är sko älskare skulle vilja se han i tex boots med klack.

Någon som har tips till oss?

Jag och min fru har vaniljsex oftast nakna båda. Däremot ägnar vi oss åt bondage emellanåt och då finns det en underförstådd förväntan att hon ska bära utmanande outfit, stayupstrumpor, klackar, spetsunderkläder osv. 

De gånger vi har tänkt oss bondagesex och åker iväg nånstans innan på restaurang etc har jag nästan alltid mörk kostym. Det har blivit en grej hos oss. Jag använder nästan aldrig kostym annars numera, hade det förr i jobbet, men trivs i det och nu har vi det som en signal lite grann mellan varandra att hon förväntas vara uppklädd med utmanande underton och jag har kostym. Lite rollspel typ. 

Jag tycker det är väldigt trevligt och tänder kolossalt mycket på vackra feminina kläder och skor så är jätteglad över att hon fortfarande vill göra detta för oss båda. Hon tänder på det själv också framförallt för att hon märker hur kåt jag blir av att hon är uppklädd.

Lycka till!
    Sayuri skrev 2024-02-21 17:19:12 följande:

Jag gillar något slags kläder på under akten, både på honom och på mig. Det behöver inte vara något avancerat som en kavaj eller lårhöga stövlar, men kanske en välsittande snygg t-shirt och ett läderarmband på honom och stayups och en choker på mig. Ett litet plagg av detta slag framhäver nakenheten så mycket mer än att faktiskt vara naken.

Jag kan bara hålla med. Stayupstrumpor och choker blir så läckert. 

Min fäbless för pumps gör att jag hoppas och längtar efter de tillfällen som min partner väljer att behålla skorna på i sängen också. Tyvärr händer det sällan och jag kan förstå att det inte är så bekvämt kanske, men det är så gryyyyymt sexigt när det sker. Tungan ute Blir kåt bara jag tänker på det nu...
    Pussan skrev 2024-02-21 16:16:03 följande:
    Jadå, går bra. Slips + kavaj, fint. Men inte boxer!
    Intressant. Om du inte vill se boxer = boxer kallingar alltså, vad vill ni då att vi ska ha för underkläder?

Jag har provat satintrosor, och även mjuka bekväma seamless trosor samt andra mjuka feminina material. Fantastiskt sköna - men inte nåt som jag tror att min partner skulle vilja se mig i! Däremot jättesnyggt och trevligt på henne!
    Sayuri skrev 2024-02-21 17:39:29 följande:
    Jag köpte högklackade mockastövlar för en vecka sedan och min man frågade lite försiktigt om jag kunde tänka mig att ha dem på mig en kväll i sovrummet. Så jag fick använda dem lite inomhus först.  Flört
    Blev ju avis nu!

Fantastiskt att du valde att bejaka hans lust!!
    Hoppas ni hade trevligt.
    Mocka kan vara riktigt snyggt. Möjligen kan nackdelen då vara att vissa fläckar kan vara svåra att få bort...Tungan ute
    Anonym (Uppskattad) skrev 2024-02-21 21:10:09 följande:

Hm.

I många år har jag varit "klädd" för sex i allt från full burlesk med fjädrar och mask till kedjor och lack men till slut kände jag mig försummad och att min man inte ens kan tända på mig om jag bara är naken. Det gjorde mig mycket ledsen.

Skaffade en älskare och började som man väl gör med fantasifulla underkläder, bara för att upptäcka att han har allra mest lust till mig när jag inte har en tråd på kroppen. Jag har fått komplimanger för delar av mig som aldrig har fått ett omnämnande förut i någon relation.

Slutsats: Män är distinkt olika.

Precis så är det. Män är olika. Kvinnor är olika. Människor är olika. 
    Hurra för den möjligheten vi har att få vara olika. 
    Acceptera varandra som den vill vara, och lev ut på det sätt som du själv vill vara tillsammans med din partner!
    Anonym (Kattis) skrev 2024-02-22 08:02:17 följande:
    Älskar också skor, och delar ditt intresse. Är så sexigt när man får ta på sig sina stövlar, eller pums vid de erotiska stunderna. Jag skulle gärna se min man i några läckra skor, och då inte manskor utan något kvinnligt. Funderar på antingen  stövlar eller höga kängor. Har du något spännande förslag?
    Underbart läckert att du gillar att bära stövlar eller pumps vid erotiska stunder. 

Har du tagit upp en diskussion om att du gärna ser din man i feminin outfit? Det finns väldigt många som njuter mycket av det, men också många män som inte alls kan tänka sig nåt sånt. Och också många partners som absolut inte vill att sin partner bär feminin outfit. 

Du verkar vara en vidsynt person som gillar att experimentera vid sex. Kul. Hoppas din partner hoppar på detta. Finns massor av skor även i herrstorlekar att beställa numer!
    Anonym (Kattis) skrev 2024-02-23 08:18:15 följande:
    Faktiskt, det är något som vi pratar om. Att få ha sex med min man i feminin stil. Tänk nyrakade ben,  stayups i skin och ett par sexig skor. På Asos.com finns det mycket snygga skor i herrstorlek, rekommenderar. Att få avsluta med att jag peggar han med en strap on runt min midja. 
    Hoppas det blir bra och att ni kan njuta av det! Finns jättemånga män som gärna bär sensuella utmanande feminina kläder och skor.

Berätta gärna hur det gick för er när ni testat.

Lycka till!
Svar på tråden Kläder under akten eller just före