Inlägg från: Anonym (Annika) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Annika)

Kläder under akten eller just före

Sayuri skrev 2024-02-22 19:17:50 följande:

Det man inte ser, stimulerar fantasin. Dessutom är många av de lite sexigare plaggen faktiskt väldigt sköna att känna på, just för att det skapar en kontrast mellan exempelvis nylonets strävhet och den varma, smidiga huden under.

Ett par riktigt välsittande stayups och söta små trosor skapar en liten glipa av naken hud  längst uppe vid låret och ljumsken. Den där lilla biten nakenhet kan få min man att bli till sig av åtrå - mycket mer än om jag bara hade haft helt nakna ben.

Mmm så är det ju... snygga underkläder är lite som en riktigt god olivolja... förhöjer hela upplevelsen och gör det goda ännu godare Hjärta
  • Anonym (Annika)
    Anonym (Kattis) skrev 2024-02-23 08:18:15 följande:
    Faktiskt, det är något som vi pratar om. Att få ha sex med min man i feminin stil. Tänk nyrakade ben,  stayups i skin och ett par sexig skor. På Asos.com finns det mycket snygga skor i herrstorlek, rekommenderar. Att få avsluta med att jag peggar han med en strap on runt min midja. 
    Så härligt!!! +1 Solig
  • Anonym (Annika)
    Sam Ståhl skrev 2024-02-23 10:35:45 följande:
    Härligt att ni finns ni som gillar att tänka lite utanför boxen och tänja gränser. 
    Det berikar att vara vidsynt.

/ Sam
    Livet är för kort för tråkigt fantasilöst sex! Tungan ute
  • Anonym (Annika)
    Sam Ståhl skrev 2024-02-23 10:48:25 följande:
    Du verkar vara en livsbejakande person. 
    Det blir ju så mycket roligare då!

/ Sam
    Håller med dig till 100.. det blir MYCKET roligare då!

Läcker bild - du är en fin förebild här Hjärta
Svar på tråden Kläder under akten eller just före