• smaajlet

Ssk och grav.penning

Hej,

Jag är nu gravid i v 15 med andra barnet och jobbar som ssk på en rätt tung avdelning (ännu tyngre nu på sommaren!!). Mitt första år som ssk och jag har aldrig behövt söka grav.penning förr. Har läst på om grav.penning och är rätt säker på hur jag ska gå tillväga och jag kommer att skriva en ordentlig beskrivning av arbetsdagen. Det jag är orolig för är att (har så pass mycket erfarenheter med fk) är att det inte ska bli godkänd. Redan nu har jag så pass ont och orkar verkligen inte. Nån som är ssk och haft erfarenhet med grav.penning? Hur stor risk finns det att det inte blir godkänd? Är ju så många handläggare på fk och man vet aldrig vilken sorts man får...

Peace & Love // Orolig preggo

• Svar på tråden Ssk och grav.penning
  • Alexi

Har du börjat med att duskutera möjligheter till omplacering med arbetsgivaren? Det är alltid steg ett.

• smaajlet
    Alexi skrev 2014-07-24 11:32:42 följande:

Har du börjat med att duskutera möjligheter till omplacering med arbetsgivaren? Det är alltid steg ett.