• El4nd3r

Selma SPA+

Hej, jag bor i närheten av Selma SPA+ i Sunne, nu undrar jag om någon av er har tränat på deras gym? Var det bra?
    Ringde dit och frågade om jag fick "provträna" där 1 gång innan jag köpte gymkort men det fick jag inte, så därför gör jag en tråd här för o se om det är ett bra gym. :) 
    Tänkte börja träna där först och främst för att de har motionssim med. Och de har även motionsspår bredvid hotellet som jag ska börja ta promenader i. Så det är ett ganska självklart val att välja Selma SPA då. Men som sagt så vet jag ju inte om deras gym är bra :/
  • Svar på tråden Selma SPA+
  • HerrNilsson

Jag var på Selma spa i Sunne oktober 2007, och då var själva gym delen ganska liten men fräsch. De hade några vanliga konditionsmaskinerna och speciella träningsmaskiner med trådar som jag inte fattade hur man skulle använda, men köper man kort så ingår väl en introduktion antar jag.
    Gruppträningspassen var bra och poolen var bra. Det var iofs ingen vanlig 25 m pool, utan man simmade runt en ö, i cirklar. Det var härligt med olika sorters bastu och bubbelpool i anslutning till badet.
    Men som sagt, jag var där några dagar i 2007... så saker kan ha ändrats.

Svar på tråden Selma SPA+