Inlägg från: mr me |Visa alla inlägg
  • mr me

Ett parti bättre än SD?

Ett parti vars företrädare inte behärskar grundläggande svenska. Det låter ju tryggt...

Bättre än SD? Nej, jag tror faktiskt inte det.

• mr me

Jag fann detta ganska underhållande, är det en del av ert partiprogram? Cool

"Män har ett behov att tömma påsen ett par ggr per vecka, kvinnor har inte samma behov att ta emot några tömningar 2 ggr per vecka. Vi har Onsdag som Lillördag och Lördag som bra tömdagar Smile
    Kvinnor verkar mer taktiska medvetet eller omedvetet med att släppa till?

Min var het direkt att göra ett barn snarast för att få stanna hos mig. När vi hade ett skilsmässo-offer med vårdnadstvist om ett barn hos oss, såg vi att det var bäst att ha 2 barn och det var dags igen. På semester med en massa ensamma kvinnor runt oss var det ovanligt mkt sex. När det är tal om ha kvinnlig personal som jag kan sätta på, särar min på benen för att vi ska klara oss själva.

Kvinnor är mest emot att sexköp ska vara legalt, speciellt de ensamma som har svårt att få kuk?

Fittstim var en bra beteckning och inte konstigt att en del blir bögar eller har dom rumpmakt?

Hur ska vi få det jämlikt och tömma när vi behöver med en kvinna, måste vi ha flera som är vanligt i andra länder?"

Svar på tråden Ett parti bättre än SD?