Blockering på Facebook?
Vad händer om jag blir blockerad på Facebook? Ser jag ingenting vad gäller den henne? Vi har inte varit FBvänner men jag har fått upp henne då jag har sökt på hen och även kunnat se hennes inlägg mm. Nu får jag inte upp henne i sökrutan alls. Jag har testat att söka på henne från en kompis konto men inte heller där kommer hon upp. Vi har inga gemensamma vänner på FB men jag gick in på en person som jag vet är vän med henne samt kikade på en bild som jag vet att hon har gillat. Gjorde detta från min kompis konto, gillamarkeringen finns inte kvar, hon finns heller inte med i vänlistan hos den personen. När jag söker på henne via Google står det :"Materialet är inte tillgängligt för tillfället.
Sidan du söker kan inte visas för tillfället. Den kan vara tillfälligt inaktiv, länken du klickade på kan vara inaktuell eller så har du inte tillåtelse att besöka sidan.
Gå med i Facebook" Kan det vara så att hon tagit bort sitt konto? Om hon bara blockat mig skulle hon väl synts på vänlistan då jag kollade via min kompis sida?