Inlägg från: Anonym (Den lilla.....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Den lilla.....)

Dröm (novell)

ÄngDal skrev 2014-07-27 19:29:05 följande:

Om jag förstår detta rätt är det första gången paret har bdsm-sex? Hon verkar vara med på noterna direkt och njuta av det. Det skulle inte skada med någon slags inre dialog hos kvinnan som visar varför hon är mottaglig för att helt plötsligt bli hanterad som en slyna och rövknullad för första gången. Inget fel på tema eller innehållet men följ råden ovan om mer detaljer, lugnare tempo och arbeta med dialogen ? inte minst hennes tankar kring vad som händer. Det är minst lika spännande att veta varför hon njuter av att vara undergiven och bli hårt tagen som det som faktiskt utförs av mannen. Lägg ner lite mer funderingar kring bdsm-psykologin och förläng storyn så blir den ännu bättre.
    :)
    Helt klart ett bra första utkast dock. Det finns en upphetsande berättelse i din novell.

Tack
    Överväldigad skrev 2014-07-27 21:25:09 följande:
    Jag tror att novellen skulle förlora på om kvinnan fick en egen monolog... Finns en risk att det hela blir ett skämt då... Inte heller skulle jag vilja läsa om mannens känslor... Jag tror inte riktigt på att känslor kan uttryckas i ord och skrift... Inte till 100% i alla fall... Men känslor kan antydas....så får läsaren fylla i tomrummen själv... : )
    Lite så känner jag med när det gäller dialogerna med. Men efter att ha läst igenom novellen många gånger och läst kommentarerna här hittat några stycken som är lite väl torftiga. 

Riktigt kul att du gillar den.

Undrar just om jag ska visa novellen för min man.....
    ÄngDal skrev 2014-07-27 23:12:50 följande:
    Visa den du, men då får du ju vara beredd på att han kanske kommer in till dig när du badar nästa gång och har en flaska olja med sig...Förvånad

Men han kanske redan vet att du är en slyna? FlörtTungan ute
    Haha, det har han nog räknat ut för länge sen. Men han har nog inte kommit så pass långt i sin dominanta roll än för att utföra det som beskrivs i novellen. :-P Men man kan ju alltid hopps. Kanske dax att köpa hem en stor flaska med duscholja. haha
    ÄngDal skrev 2014-07-28 11:45:56 följande:
    Hehe, mycket trevligt att höra. Jag hoppas att han kommer att ta sitt ansvar och ge dig den behandling du önskar.  

Har ni bröllopsdag eller nåt snart? Annars får du ta vilken dag som helst; åk bort och sov på hotell kanske och ge honom en utskrift av den färdiga novellen, med ditt namn som författare, samt en flaska badolja och en buttplug så får du se om han nappar...
    ;)

Jag får nog fylla han med lite vin, då brukar han bli lite mer nasty
    ÄngDal skrev 2014-07-28 15:57:36 följande:
    Haha, underbart, det brukar ju vara männens trick för att locka fram slynan i kvinnan... :D

Jag hoppas att det fungerar.

Lägg gärna ut novellen igen om du skriver om den eller berätta var du lagt upp den. Lycka till med slyneriet, hehe! Tungan ute
    Tro mig, det fungerar lika för karlar :-P 3 glas vin = en ivrig fittslickning och minst 3 orgasmer. haha
    ÄngDal skrev 2014-07-28 21:46:27 följande:
    Haha, good for you. Skål

Jag behöver dock inget vin för vare sig fittslickning eller bdsm-lekar... Tungan ute
    ...saknar dock en villig slyna...Oskyldig
    Du hittar nog någon som uppskattar din behandling
    ÄngDal skrev 2014-07-28 21:59:10 följande:
    Jag hoppas det Glad

Och jag hoppas att din man ger dig det du behöver, även om du måste tuta i honom några glas vin, hehe Flört
    Det tror jag att det gör, allt han behöver är tid och vin, haha.
    Överväldigad skrev 2014-07-28 22:13:43 följande:

Oj... Nu tar sommarens hetta över era sinnen...

Sommarens hetta tog över min mans sinne igår kan jag säga.  
    Anonym (Varför) skrev 2014-07-31 19:27:40 följande:

Varför innehåller alltid sexnoveller uttryck som "din lilla slyna" t ex? Är det normalt att hålla på så i förhållanden? Jag hade blivit skitförbannad om min sambo jade sagt nåt sånt även under själva akten.

Varför aldrig en ren sexnovell utan sånt skit?

Det beror förmodligen på att väldigt många gillar det. Jag har inget emot att min man kallar mig för sin lilla slyna. Jag tycker att det är upphetsande. 

Du får skriva egna noveller så som du vill att dom ska vara. Det är delvis av den anledningen som jag har börjat skriva mina.
    ÄngDal skrev 2014-07-31 19:55:30 följande:
    Berätta mer!
    (Om du inte vill skriva här, får du gärna skriva till mig privat)
    Efter en väldigt trevlig kväll på stan med skaldjursplatå, drinkar och vin så visade han mig lite mer av hans dominanta sida. Så det hettade till rejält på både en handikapptoalett och senare även en park och en parkering. Smisk, dirtytalk och några fingrar i rumpan kryddade kvällen extra  
    ÄngDal skrev 2014-07-31 20:15:58 följande:
    Ah, det låter helt underbart. Guldstjärna till din man som ger dig vad du behöver :)
    Och tre guldstjärnor till dig som går igång på allt detta härliga... Tungan ute
    Fortsätter han så här så kommer jag inte att sakna något i mitt liv inom en överskådlig framtid Jag känner mig väldigt lyckligt lottad efter gårdagens upplevelser. 
    ÄngDal skrev 2014-07-31 20:48:23 följande:
    Jag är uppriktigt glad för din skull. Det är inte alla som drömmer om bdsm som har en partner som svarar upp som din man gör. Och då har du inte ens visat honom novellen än, eller hur?
    Skrattande
    Nä, det har jag inte gjort. :-P Är för feg för det ännu. 
    Överväldigad skrev 2014-07-31 20:58:06 följande:
    Vi får gå till kyrkan allihopa nästa söndag. Eller är det här en bikttråd? :D ÄngDal, är du präst (eller varför bjuder du in till privata samtal?!) :D ;o)
    Du får gärna bikta dig du med Jag läser gärna om andras äventyr. 
    Överväldigad skrev 2014-07-31 23:58:20 följande:
    Skaldjursplatå, drinkar, vin... Lite avundsjuk är jag, det måste jag erkänna : D Vem har du att tacka för din skrivtalang förresten? ;P : )
    Jag har ingen aning om vart min talang kommer ifrån. Jag har alltid gillat att skriva. När jag var yngre skrev jag alltid dagbok och knåpade gärna ihop dikter.
    ÄngDal skrev 2014-08-02 02:32:22 följande:
    Jag har läst din novell igen, nyss, och jag kan säga att den gjorde mig väldigt kåt och hård... ;)
    Bra Då fyller den sitt syfte. 
Svar på tråden Dröm (novell)