• meliess

Vill inte vara nära min man ... alls. Går det att återuppliva en attraktion som dött?

Jag och min partner tappade också gnistan, vi hade det riktigt jobbigt i flera månader. Utan sex, närhet. Vi pratade knappt med varann. Tjafsade och bråkade hela tiden. Så helt plötsligt en kväll så la vi oss bredvid varandra på kvällen, jag somnade på hans bröst och sen på natten vaknade jag av att han lekte med mina bröst och innan jag visste ordet av det så låg vi där och hade fantastiskt sex igen! Sen dess har allt varit bra Skrattande
    Prata med varann om problemen istället för att sopa under mattan. Det låter som om ni har byggt upp någon slags mur mellan er.

• meliess
    Anonym (villrådig) skrev 2014-07-27 20:28:09 följande:
    Jag upplever att vi pratar, vi har varit till familjeeådgivning, vi har gjort det här lovetest.com eller vad det hette, han vet att jag inte längte är attraherad och jag vet var han står. Men, ja, vi kommer liksom inte lämgte än till prat - skulle vi ha sex skulle jag känna att jag behövde göra våld på mig. :(

Men det låter härligt att det blev en sådan vändnimg för er!

Jag lider med dig. Finns inget värre när det inte fungerar som man vill, när man faktiskt bara vill att det ska fungera.
    Så du har noll sex lust? Har ni provat med att kanske klä upp er lite, gå ut på nån fin resturang, eller klä ner er och åka fiska i skymningen och grilla tillsammans? Kanske åka till ett fint ställe och bada tillsammans och bara skippa i att prata om problemen.

Är det bara din man du inte tänder på? Tänder du på andra män?

Svar på tråden Vill inte vara nära min man ... alls. Går det att återuppliva en attraktion som dött?