Inlägg från: Anonym (Samma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samma)

Vill inte vara nära min man ... alls. Går det att återuppliva en attraktion som dött?

Jag har varit i din situation ts. För mig var att skilja sig ingen möjlighet eftersom vi nyligen hade köpt hus tillsammans och har barn. Jag började träffa en man från jobbet och tillfredställde mig där. Hemma blev jag inte heller pressad av mannen men jag tänkte att så småningom så kanske jag får tillbaka mina sexuella känslor för honom. Har gått 1 o ett halvt år nu och jag blir fortfarande äcklad om jag ens ser honom i bar överkropp. Jag vet inte om jag nånsin kommer tända på honom igen men jag tar hand om mig i alla fall med en kollega.

• Anonym (Samma)

Jag älskar ju honom såklart och han är även min bästa vän. Det är det att jag slutat tända på honom. Han har dock inte blivit fet eller förändrats så mkt ytligt, jag vill bara inte ha sex med honom längre.

Jag vet inte om jag skulle skilja mig om vi inte hade barn men ngt skulle det bli till iaf.

• Anonym (Samma)
    Anonym (villrådig) skrev 2014-07-27 21:07:46 följande:
    Vet du varför du slutat tända på din man?
    Nej. Men sen så var jag inte dödskåt när jag träffade honom först heller, utan föll mest för hans underbara personlighet.
    Min kollega däremot blir jag plaskvåt utav att bara tänka på. Vet inte varför jag fungerar så...
Svar på tråden Vill inte vara nära min man ... alls. Går det att återuppliva en attraktion som dött?