Inlägg från: Anonym (Nära) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nära)

Vill inte vara nära min man ... alls. Går det att återuppliva en attraktion som dött?

Vi har varit ett par i 15 år och om det är något jag lärt mig är att närhet och sex gör att man vill ha mer. Om du vill ge det en chans så får du nog göra lite "våld" på dig själv. Jag tycker duschen är super då är man våta och rena kan tvåla in varandra om man vill och ha skönt oralsex och eventuellt avsluta bakefrån tex.

• Anonym (Nära)

Det jag tycker med duschen är att nakenheten är naturlig och sen kan ni ju säga att det är dig fokuset ska vara på, han får tvåla in dig och ge dig oralsex tills du känner dig kåt nog för penetrerande sex tex. Första gången behöver du inte ge något tillbaka utan det ska väcka din lust. Annars kan nu ju avsätta tid bara för att ligga nära varandra låt honom hålla om dig utan krav på mer säg till om han får smeka dig, om han får stånd så försök att känna dig åtrådd även om ni inte gör något åt det just då.

• Anonym (Nära)

Har inte mått psykiskt dåligt men efter yngsta dottern var född så tog det några månader innan vi hade sex igen och då kändes det plötsligt främmande men jag ville ju vilja så jag körde över mig själv lite och första gången fick han massera mig ( det brukar han göra även utan att förvänta sig sex) och sen in i duschen och där fick han tvåla in mig och ge oralsex tills jag var riktigt kåt. Jag tycker inte övervikt är ett problem, är själv smal och ser bra ut men min man har alltid varit överviktig men är snällast och underbarast i världen och är fortfarande så glad över att fått mig. Sen andedräkten måste man ju kolla upp varför han luktar illa om han borstar tänder och så.

Svar på tråden Vill inte vara nära min man ... alls. Går det att återuppliva en attraktion som dött?