• Venne

Vill inte vara nära min man ... alls. Går det att återuppliva en attraktion som dött?

Anonym (lillan) skrev 2014-07-29 11:34:55 följande:

Känner igen mig så mycket i tådstartaren!
    Men min man har varken gått upp i vikt eller skiter i sin hygien. Men pga av respektlöshet och att han kör ett eget race, fick mig att tappa lusten helt och hållet! Jag känner inte ens för att ha sex eller så! Jag vill ha närhet, utan något som helst sexuellt med i bilden. Men min man vill ha sex varenda dag och vill jag inte, nää, då är det surt och allt ska vara på mina villkor! Han kläckte ur sig att nu när jag inte vill, så kan han ligga ovanpå och köra! Allt detta tjat har verkligen fått mig att tappa mer av lusten och blir äcklad av honom! Kan även helt plötsligt få ett finger uppkört, han vet min önskan, men skiter totalt i den! 

Jag tror du behöver tänka på vad du vill och hur du vill ditt liv ska se ut! Ni kanske "drar" ner varandra? Hoppas du kommer underfund med allt smile1.gif styrke kramar till dig! 

Din man utsätter dig för sexuella övergrepp och du nämner det lite i förbifarten. Tragiskt att läsa
Svar på tråden Vill inte vara nära min man ... alls. Går det att återuppliva en attraktion som dött?