Vill inte vara nära min man ... alls. Går det att återuppliva en attraktion som dött?
TIll TS - det där med göra "våld" på sig själv genom att ställa upp på sex fast man inte har lust, i hopp om att det ska väcka lusten, det ställer jag mig kritisk till.
Var och en väljer ju naturligtvis vad de vill göra men jag ställde upp på sex fast jag inte ville under ca 2 år tid, detta för att "rädda" förhållandet och för att min kille konstant tjatade och pressade mig, istället för att respektera att jag inte ville.
Trots att jag gick med på det kände jag mig alltid utnyttjad efteråt och sex var bara något ångestfyllt. Det är drygt 2 år sedan vi gjorde slut (på grund av att våra behov av sex inte var kompatibla) och jag känner mig fortfarande lite traumatiserad av att jag ställde upp fast jag inte ville och för att han inte kunde respektera det utan tjatade ihjäl mig.
Det är säkert så att ju mer sex man har desto mer lust får man och tvärtom, men att tvinga sig själv att ha sex fast man inte vill lär inte göra så att man förknippar sex med något positivt, utan snarare tvärtom. Lyssna på din kropp..