Inlägg från: FresnoKiwi95 |Visa alla inlägg
  • FresnoKiwi95

Gravida i Stockholm med BF våren 2015

Hej! Får man vara med här i tråden?

Bor söder om stan och ska ha en liten pojke beräknad tills 27 februari. Hur mår alla i sina gravidteter? :)

• FresnoKiwi95

Jag mår rätt bra just nu. Är i vecka 35 nu (34+3). Känner mig rätt pigg faktids. Har inte svullnat upp så mycket än. Gått upp 5-6kg från start o det känner jag verkligen av haha. Lillen är beräknad om 39 dagar! Ska bli såå spännande :D

Var hade alla tänkt föda? Själv valde jag huddinge :)

• FresnoKiwi95
    Hanna 681 skrev 2015-01-20 07:10:08 följande:

Har valt BB Stockholm. De sa på nyheterna att 2000 kvinnor inte fick sitt förstahandsval under 2014. Tycker att det känns stressigt att inte i förhand kunna vara säker på vart jag får föda.

Ja jag vet. Vill verkligen inte bli hänvisad någon annanstans liksom. :( jag får hoppas att när det blir dags att det finns plats. Och att min kille som bor 4 timmar bort hinner fran i tid.
  • FresnoKiwi95
    Jaqueline15 skrev 2015-01-20 07:43:34 följande:

Jag valde också Huddinge. Vi får väl se om det blir där i slutändan då :) Jag och min sambo tänkte provköra dit så vi vet vart vi ska när det väl gäller, det kommer bli total förvirring om det visar sig att vi ska någon annanstans sen. Då får vi sitta där med google maps och stimma runt :P

Kul att höra att nån annan också valt huddinge. Det stod mellan det o SÖS för mig (dom ligger närmast) och det blev faktids parkeringen som avgjorde det hela haha. :)
Svar på tråden Gravida i Stockholm med BF våren 2015