Inlägg från: Anonym (anima sana) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anima sana)

Jag tillhör Stockholms grädda/överklass - fråga mig vad du vill

TS vad har du för fördomar av arbetarklassen?

• Anonym (anima sana)
    Anonym (Hermes) skrev 2014-07-30 08:41:35 följande:
    Inte så mycket mer än att de har ett mindre stimulerande liv än exempelvis jag själv.
    Tack för ditt svar TS!
    En följdfråga blir då; på vilket vis är arbetarklassens liv mindre stimulerande än ditt?
  • Anonym (anima sana)

Usch vad jobbigt när folk pladdrar på utan att TS ens svarar. Man är ju inte ett dugg intresserad av att läsa ert jidder, det är TS svar som är det intressanta. Demon

• Anonym (anima sana)

Jag förstår varför TS lämnade tråden. Det hade jag med gjort med tanke på dels hur många avundsjuka idioter det finns här dels att folk försöker få TS att tro att de minsann kan nåt om överklassvärlden alternativt diskuterar saker som inte är ett dugg relevant för tråden. Patetiskt.

Tack för mig, jag har med tröttnat tack vare er.
    Skål

• Anonym (anima sana)
    K med lilla E skrev 2014-08-01 17:48:19 följande:
    Hihi, jag hade verkligen varit avundsjuk om jag hade trott att TS verkligen var på riktigt, tänk att liksom bara ärva 160 miljoner och inte behöva lyfta ett finger mer i hela livet.... men nu är det något med magkänslan som säger att detta bara är fejk och då är det lite kul att driva, tycker jag SoligSkål. Trevlig fredagskväll önskar jag alla i alla fall, både i slott och koja.
    Intressant.. Drömmer
    Med tanke på att du varit på G dag/kväll/natt här sen tråden startade i princip så säger MIN magkänsla mig att du nog är lite betuttad i TS och mer än gärna skulle vilja träffa personen IRL Solig

Trevlig fredagskväll!

Skål
  • Anonym (anima sana)
    Jolt skrev 2014-08-01 19:07:05 följande:
    Naww, sabbade vi dina chanser att hooka upp med gräddan?
    Ja Demon
  • Anonym (anima sana)
    Sweet Sofia skrev 2014-08-04 10:16:24 följande:
    Man pratar inte om det varken anonymt eller på bästa kompisens bröllop.
    och det vet du för att...?
  • Anonym (anima sana)
    Sweet Sofia skrev 2014-08-04 17:53:45 följande:
    Fundera på det du
    Nej det tänker jag inte göra fröken hemlig..
Svar på tråden Jag tillhör Stockholms grädda/överklass - fråga mig vad du vill