Inlägg från: Sweet Sofia |Visa alla inlägg
  • Sweet Sofia

Jag tillhör Stockholms grädda/överklass - fråga mig vad du vill

Attbropå kungligheter så har väl Victoria och Daniel fått Estee genom provrörsbefruktning..... Kanske därför syskon dröjer.

• Sweet Sofia
    Sweet Sofia skrev 2014-07-31 15:57:48 följande:

Attbropå kungligheter så har väl Victoria och Daniel fått Estee genom provrörsbefruktning..... Kanske därför syskon dröjer.

*Estelle
  • Sweet Sofia
    Jeaninne skrev 2014-07-31 07:33:20 följande:

Fast även de personer från näringslivet i andra länder som de träffar, lär ju känna till deras bakgrund. Och den kungliga glansen falnar, om alla vet att kronprinsessan har blivit påsatt av halva Oslo...

Detta med "kunglighet" är ju egentligen en fantasi. Det FINNS inget blått blod! Utan allt bygger på att vi TROR att de är speciella och överlägsna - så att vi fantiserar ihop det där sagoskimret runt dem. När vi får reda på att de inte är det, så faller ju hela konceptet.

Blått blod finns faktiskt! Dock inte i människor utan Dolksvans, ett havsdjur
  • Sweet Sofia
    K med lilla E skrev 2014-07-31 16:13:35 följande:

Vad har du fått det ifrån?

Är ett rykte som kommit och gått.
  • Sweet Sofia
    Jeaninne skrev 2014-07-31 16:24:46 följande:

Det är väl rätt troligt, eftersom Daniel antagligen har nedsatta funktioner. Troligen lät han frysa in sperma innan han gjorde transplantationen. Victoria är dessutom inte purung... vilket inte precis hjälper till.

Jepp. Om det är sant eller inte får vi dock aldrig vets
  • Sweet Sofia
    K med lilla E skrev 2014-07-31 16:27:17 följande:

Då väljer jag att inte tro på det. Både Victoria och Daniel  verkar friska och sunda och har förmodligen blivit gravida på naturlig väg. Men så klart att NÅGON måste hitta på ett rykte .

Ryktet uppkom efter Daniels transplantation. Och det faktum att det tog lång tid efter bröllopet. Det är intr ovanligt efter transplantationer.
  • Sweet Sofia
    Anonym (royal) skrev 2014-07-31 18:10:15 följande:

Och du har uppenbarligen inga problem med att sprida rykten om andra människor.

Lågt.

Inte rykten där set kan ligga sanning i.
  • Sweet Sofia
    K med lilla E skrev 2014-07-31 19:45:19 följande:

Ja nu tror ju jag att V och D skiter fullständigt i vilka rykten om deras barnalstrande som är i omlopp,  men det är verkligen inget som någon annan har att göra med. Så sluta spekulera, INGEN av oss här vet och kommer heller ALDRIG att få reda på det helt säkert. Och skulle någon sitta inne med den infon så hoppas jag verkligen att den personen har vett nog att hålla tyst.

Det rykter till 99% sant.
  • Sweet Sofia
    K med lilla E skrev 2014-07-31 20:09:39 följande:

Jag har jobbat i sjukvården i hela mitt yrkesverksamma liv på ett av Sveriges största universitetssjukhus så jag räknas nog som slödder och icke värd att umgås med enl TS, MEN en sak som vi som tar seriöst på vårt yrke är noga med, är att de som vi behandlar och som är offentliga, det är sekretessen och de flesta av oss skulle aldrig andas om något som vi vet om offentliga personer som vi vårdat eller som vi vet har vårdats, och jag tycker att det är  viktigt med etik och moral och man skvallrar helt enkelt om så pass personliga saker.  På en del av er märks det ju att

det riktigt kittlar i er för att få gotta sig i eller  låtsas VETA vad som är sant i Victorias fall, men jag tror att de som vet på riktigt faktiskt är seriösa och INTE sladdrar på forum som här.

Jag skulle i alla fall aldrig yppa något om allt som jag vet om offentliga personers sjukdomar eller sjukhistoria, inte ens anonymt på ett forum för att få glänsa..

Ingen härom sagts VETA. Men vet man lite om njurtransplantationer kan man lägga ihop två och två och vips så får man svaret, även om ingen någonsin kommer att bekräfta att det är sant.

Bra jobbat med inom sjukvården och håller på tystnadsplikten och sekretessen.
  • Sweet Sofia
    K med lilla E skrev 2014-07-31 22:07:31 följande:

Nej och förmodligen inte ovanligt över huvud taget att det dröjer innan man blir gravid, kan bero på en mängd olika saker förutom just att D har en transplanterad njure, t ex psykisk press.

Det nästan omöjligt att göra barm naturligt efter en transplantation. Så är inget ovanligt att frysa spermier
Svar på tråden Jag tillhör Stockholms grädda/överklass - fråga mig vad du vill