Jag tillhör Stockholms grädda/överklass - fråga mig vad du vill
Men att näthata invandrare, tiggare och homosexuella verkar du vara bekväm med. Oavsett ålder.
Men att näthata invandrare, tiggare och homosexuella verkar du vara bekväm med. Oavsett ålder.
Vad gäller Daniel så verkar det ju vara problem med fertiliteten eller viriliteten... Vilket man kunde ha förutsett när han genomgick transplantationen.
Håller helt med, Mette-Marit är/var ganska äcklig och jag har aldrig förstått de som tyckte det var ok att släppa in den där fd knarkaren i kungahuset.
Iofs så gifte sig vår kronprinsessa med en personlig gyminstruktör utan intellektuellt djup, och vår prins gifter sig med en paradise hotel-pinuppa... Fast jag tycker förstås trots detta att Daniel och Sofia verkar vara väldigt sympatiska personer.
Och du är inte ett dugg bättre du, du snackar vitt och brett om moral och klass, men när det väl kommer till kritan så beter du dig lägre än den värsta hamnsjåaren.
Ge mig en ärlig grovarbetare med en öl i näven vilken dag som helst, framför ett falskt stycke som lever av att gotta sig i andras elände samtidigt som man drömmer om ett liv som upphöjd och beundrad.
Patetiskt.
Varför är det så osannolikt att någon är så rik i Sverige? Det är så många som misstror TS, det är som att folk tror att det inte finns förmögna människor i vårt land.
Fundera på det du