Inlägg från: Anonym (Hellre dö än detta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hellre dö än detta)

    Svimmar snart

    Hej .

    Behöver verkligen råd . Vet inte vad det är med mig sen kl 19:00 ungefär har jag gått in i toan varje 15 minuter och har grovt med diarre på gång /smärta som bara den! senaste 2 timmarna känns som helvetet det känns som om jag bajsar ut mina tarmar och är helt yr /svimfärdig .

    Vad ska jag göra ? Dricker mycket med saft / vatten men hjälper inte jag orkar inte ens gå till toaletten längre min kropp bär mig inte .

  • Svar på tråden Svimmar snart
  • Anonym (Hellre dö än detta)

    Haha helt ärligt ni gjorde min dag , tack för Er alla som har svarat , jag har diarre tills idag men mår bättre dricker mycket och myser under täcket . Om jag fortsätter så tills imorgon så tänker jag gå till vårdcentralen men tror inte det behövs då jag bara gått till toaletten 2 gånger sen jag vakna.

  • Anonym (Hellre dö än detta)
    Anonym (Been there) skrev 2014-07-30 23:13:17 följande:

    Alltså fy fan, jag vet hur det känns. Ibland tror (och önskar...) man verkligen att man var döende. Tarmarna och magen kan verkligen slå ut hela kroppen totalt.

    Åkte på matförgiftning eller magsjuka på en fest en gång. Började känna mig illamående tidigt, så jag drack inte mer än ett par breezers, det eskalerade och jag gick hem. Hann preciiis kasta mig in på toan innan jag kaskadspydde, och kort därefter hade jag den grymmaste diarré jag någonsin upplevt. Det som kom ut var som rödbrun olja, typ som den olja chilimarinerade vitlöksklyftor ligger i. Trodde verkligen att jag skulle dö, men ett dygn senare var jag nästan helt okej, förutom att jag inte vågade äta annat än små portioner filmjölk och lite vitt bröd.

    Jag är så oändligt glad att jag gick hem i tid, en kvart till och jag hade skitit ner mig fullständigt inför vänner och bekanta. Fy fan, då hade jag fått flytta utomlands.


    Haha förlåt men det låter lite roligt. Jag förstår dig så tänker jag med , skulle ut idag men tänkte fy tänk jag skiter i byxorna ! Nej tack stannar hellre hemma ! Ja du jag var verkligen döende .
  • Anonym (Hellre dö än detta)
    Anonym (hm) skrev 2014-07-30 23:31:59 följande:

    Härligt att TS är kry igen...magsjuka är så jävla jobbigt.


    Tack för råden
Svar på tråden Svimmar snart