Hur reagerar du om din väninna utmanar dig i bikini fitness?
Hur reagerar du om din väninna utmanar dig i bikini fitness? Era män/pojkvänner + en till person är domare och tävlingen ska hållas om 1 månad.
Hur reagerar du om din väninna utmanar dig i bikini fitness? Era män/pojkvänner + en till person är domare och tävlingen ska hållas om 1 månad.
Jag skulle skratta, eftersom hon garanterat skulle skämta.
Haha, ja det skulle mycket väl kunna hända om vi har tömt bag in boxen.
Jag antar utmaningen och inleder med att vi tillsammans äter var sin burk med Hägendaz Glass. Sedan fortsätter vi i samma stil. Den som sedan fyller ut den största bikinin vinner. För det var väl det som var utmaningen?
Jag tror det endast är i killars fantasier som kvinnor utmanar väninnor i bikini-tävlingar - vare sig det är fitness eller hawaiian tropic.
Skulle tycka det kändes ganska underligt om mina väninnors män skulle bedöma min kropp. Ungefär lika underligt som att min gubbe skulle bedöma andra kvinnor på det sättet.
Men skulle en god väninna utmana mig på riktigt, så kanske jag skulle haka på. Menar alltså bikini fitness tävling utan pojkfantasier bakom, dvs riktiga arrangörer. Det är en bra kick i arslet att fixa till formen.
Skulle skjutsa henne till psykakuten.
Jag tror inte att jag har väninnor som ens känner till begreppet. Skulle frågan ändå uppkomma skulle jag givetvis skratta och sanningsenligt svara att det antingen är emot min religion, eller att tidpunkten för tävlingen dessvärre skulle krocka med min månfärd, så jag får tyvärr avstå.
Om du ser till vilken väninna som har störst sannolikhet att föreslå det, vem tror du skulle vinna av henne och dig?
Ni hade gjort det till en plus size bikini tävling istället. Har aldrig sett en sån tävling, men om de kan göra plus size modeshow
så antar jag att det funkar lika bra med plus size bikinitävling.
Det var BCH52 jag syftade på, men det du och din väninna kanske också är inne på plus size spåret?
Tar febern och kollar pupillerna på henne.
jag skulle skratta, skratta och skratta lite till :D