• Anonym (Man)

    Är det synd om män som inte får ligga?

    Är det bara deras egna fel?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det synd om män som inte får ligga?
  • Anonym (Pandafadder)
    Anonym (hmm) skrev 2014-08-01 14:32:25 följande:

    Och om mig som skriver "de" när det borde varit "dem".


    Fel

    Den*
  • tobbe01
    Jennie med ie skrev 2014-08-01 11:55:59 följande:
    Håller med. Tänk att behöva sitta eller stå hela tiden.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Pandafadder) skrev 2014-08-01 14:25:18 följande:
    Men hur många promille talar vi om? Det ska till extremt ofantligt mycket för att en tjej ska bli ratad på krogen. Det är inte ens undantaget som bekräftar regeln. 
    De allra allra flesta har kriterier för vem de skulle vilja ha närkontakt med, de allra allra flesta är inte så utsvultna och desperata efter mänsklig kontakt att de kastar sig över första bästa som inte är avvisande.
    De finns tydligen de som tror att de verkligen skulle haka på vem som helst som för att få några minuters fumligt sex med vem som helst.
  • Anonym (Pandafadder)
    Anonym (anonym) skrev 2014-08-01 15:21:54 följande:
    De allra allra flesta har kriterier för vem de skulle vilja ha närkontakt med, de allra allra flesta är inte så utsvultna och desperata efter mänsklig kontakt att de kastar sig över första bästa som inte är avvisande.
    De finns tydligen de som tror att de verkligen skulle haka på vem som helst som för att få några minuters fumligt sex med vem som helst.
    Jag tror tyvärr du har fel. 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Pandafadder) skrev 2014-08-01 15:48:32 följande:
    Jag tror tyvärr du har fel. 
    Om jag har fel så skulle det inte finnas så många män som säger att ingen vill ligga med dem kvinnor skulle hellre ligga med dem än ingen alls.
  • mr me
    Anonym (Fia) skrev 2014-08-01 14:10:57 följande:
    Det är ju inte jag som är full och desperat utan killen. Jag är inte vacker, eller smal, det vet jag, men sent på kvällen kan jag få tag i riktigt snygga killar, som aldrig annars hade sett åt mig och ha sex med dem. Om de mår dåligt av att ha legat med fula mig är det ju deras problem.
    Ja, det är ju det jag menar? Att utnyttja någon som är full för att ha sex är ju gränsfall för att man har begått ett sexuellt övergrepp.

    Vänd på resonemanget. Att en ful kille skriver om att han passar på att ha sex med tjejer när de är fulla. Hela Familjeliv hade ställt sig upp i givakt och skrikit "VÅLDTÄKT".

    Jag hade då aldrig fått för mig att ligga med någon som jag vet, eller misstänker, inte hade velat ha sex med mig i nyktert tillstånd. Det känns djupt omoraliskt. Jag har å andra sidan aldrig haft första gången-sex med någon som varit full.
  • Anonym (Fia)
    mr me skrev 2014-08-01 17:07:11 följande:
    Ja, det är ju det jag menar? Att utnyttja någon som är full för att ha sex är ju gränsfall för att man har begått ett sexuellt övergrepp.

    Vänd på resonemanget. Att en ful kille skriver om att han passar på att ha sex med tjejer när de är fulla. Hela Familjeliv hade ställt sig upp i givakt och skrikit "VÅLDTÄKT".

    Jag hade då aldrig fått för mig att ligga med någon som jag vet, eller misstänker, inte hade velat ha sex med mig i nyktert tillstånd. Det känns djupt omoraliskt. Jag har å andra sidan aldrig haft första gången-sex med någon som varit full.
    Jag tvingar inte i dem sprit och sedan våldtar dem om det är det du tror. Jag bara väntar tills de själva kommer fram till mig eller jag går fram och frågar, utan tvång.
  • manolito
    Anonym (anonym) skrev 2014-08-01 09:54:39 följande:

    De som inte "får ligga" tror att sex är livet skulle någon gång någon förbarma sig över dem och låta dem ligga skulle de märka att livet inte alls blev bättre eftersom ett ligg tar sådär en kvart och den kvarten skulle knappast göra att övriga livet blev bättre. En del tror att denna kvart av kroppskontakt skulle kunna uppväga den bristande upplevelsen av attraktion mellan människor som de ser att andra upplever somliga tror att de om de en gång får lite sex så kommer de att bli en annan person får ett gott självförtroende och plötsligt kunna socialt umgås med kvinnor.


    Skriver du utgående från egen erfarenhet?

    Annars tycker jag det är mycket antaganden.

    Jag har en annan åsikt. Om man har en någorlunda sexdrift blir man sexuellt frustrerad om man inte får utlopp för denna. Det sätter sig på humöret och påverkar livskvaliteten (även om ett samlag med förspel bara tar 30 minuter). Vissa personer (företrädelsevis kvinnor) måste ha känslor inbandade för att sex ska vara meningsfullt och för dem kan det säkert vara svårt att förstå vad jag menar.

    Om man bara får stekt gröt påverkar det även livskvaliteten trots att en måltid bara tar 15 minuter.
  • manolito
    Anonym (,,) skrev 2014-08-01 05:06:37 följande:

    Nej. Som ful kvinna vet jag den saken betydligt bättre än du. Jag har ALDRIG blivit raggad på på krogen.


    Erik&Mackan har en gång för alla bevisat att kvinnor får ligga hur fula de än är:

  • metylbutanoat
    manolito skrev 2014-08-02 09:21:03 följande:

    Skriver du utgående från egen erfarenhet?

    Annars tycker jag det är mycket antaganden.

    Jag har en annan åsikt. Om man har en någorlunda sexdrift blir man sexuellt frustrerad om man inte får utlopp för denna. Det sätter sig på humöret och påverkar livskvaliteten (även om ett samlag med förspel bara tar 30 minuter). Vissa personer (företrädelsevis kvinnor) måste ha känslor inbandade för att sex ska vara meningsfullt och för dem kan det säkert vara svårt att förstå vad jag menar.

    Om man bara får stekt gröt påverkar det även livskvaliteten trots att en måltid bara tar 15 minuter.


    Håller med. Tror också bristen på sex gör en extremt frustrerad och på många visar det sig på humöret. Det är ju trots allt en stark drift.

    Personligen har jag aldrig träffat en kvinna som MÅSTE ha känslor för att kunna ha sex, däremot har jag träffat såna som moraliskt sett inte vill.

    Även män.

    Och ja, det är synd om alla som vill ligga men inte får/kan.
Svar på tråden Är det synd om män som inte får ligga?