Vad händer?! Känner sparkar etc men är inte gravid!!
Efter jag fått barn så har jag känt på samma sätt, det är förmodligen bara tarmarna som rör sig. Köp ett test om du är osäker.
Efter jag fått barn så har jag känt på samma sätt, det är förmodligen bara tarmarna som rör sig. Köp ett test om du är osäker.
Fast om din man kände sparkar utifrån för ett par månader sedan, så borde du vara långt gången om du skulle bara gravid. Sparkar utifrån känns ju vanligtvis inte innan i vecka 18-19 ungefär. Och om det var ett par månader sedan så är du i vecka 25-30 någonstans. Vore det inte konstigt om magen kommer och går då? De allra flest har ju en permanent mage då... Dessutom har du rikligt med mens. Jag tycker det låter högst osannolikt att du är gravid. Klumpen kan jag dock inte riktigt förklara...hur såg din
Mage ut förra gången du var gravid? Ofta får man mage mycket tidigare med andra barnet eftersom kroppen minns förra graviditeten och för att man kanske har lite mjukare magmuskler som kan hålla emot. Jag tycker du bokar en tid hos gyn idag, så du slipper vara orolig. Det är så onödigt att vara det...
Förstår att du inte känner för att testa. Men om du skulle vara gravid, så blir du ju inte mindre gravid för att du inte gör ett test, eller hur? Nu går du ner och köpet ett test ikväll. Skulle du vara gravid, så kommer ni hitta ett sätt att handskas med det med, när choken har lagt sig. Visar det sig att du inte är gravid, så slipper du ju att oroa dig.