• Anonym (Vad föredras?)

Vad gillar ni män mest, en stor eller liten klitoris?

Vad gillar ni mest?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-01 20:00
    Motivera gärna svaret.

• Svar på tråden Vad gillar ni män mest, en stor eller liten klitoris?
  • Sensitiveguy
    ErnstHugo skrev 2014-08-02 23:59:26 följande:

Har aldrig gett saken en tanke förrän nu.

Varje dag lär man sig något nytt. :)
  • Haskel

Jag har aldrig ens  reflekterat över kvinnor storlekar på klitoris. Alla kvinnors underliv är olika, men alltid lika underbara på sitt sätt.

Klitoris har jag alltid hittat hos alla, men aldrig någonsin tänkt tanken "vilken stor/liten hon har". Alla kvinnor har, kort och gott, haft en klitoris. Alla kvinnor är underbara på sitt vis. Vad som gör dem underbara är tämligen ointressant.

• Anonym (xxx)

Föredrar modell mindre. Den är mer tändande visuellt. En clitoris som ser ut som en liten penis.... urk! 

• Anonym (Bulle)
    Hamburgartjuven skrev 2014-08-02 23:53:55 följande:

Bildgoogla "huge clitoris" så förstår du

5-6 cms skillnad i alla fall

MEN LÄGG AV!!!!!!!
  • Anonym (why)

Googlade..... fy fan......... hade jag haft sån hade jag ringt kirurgen direkt????. .

• Edina

Min är pytteliten. Som ett risgryn ungefär. 

• Anonym (hm)

"den är liten men den smakar som en stor"Flört

• Hamburgartjuven
    Anonym (why) skrev 2014-08-03 13:56:47 följande:

Googlade..... fy fan......... hade jag haft sån hade jag ringt kirurgen direkt????. .

Kirurgen??

Då blir det inte mkt till sexliv för dig

Jaja så där kan det se ut i alla fall. Tror dock många av de värsta där antingen har kört anabola steroider i livet eller ibland har gendefekt. Det finns ju en del människor som genetiskt hamnar lite blandat mitt emellan könen.
  • Anonym (Herregud)

Jag har heller aldrig ens funderat på hur min klitoris ser ut förrän nu när jag läste frågan!

Var tvungen och fråga min sambo om han tänkt på att tjejer har olika storlekar på klittan, det var inget han tänkt på (påstår han).

Jag har heller aldrig hört varken tjej eller killkompisar nämn storleken på klitoris. ...

• Anonym (Otto)

Skit samma bara den funkar.

Svar på tråden Vad gillar ni män mest, en stor eller liten klitoris?