• Anonym (Kille)

    String, sexigt/osexigt?

    Jag har förstått att få tjejer gillar det, men rent objektivt är det hur snyggt och sexigt som helst, anser jag. :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden String, sexigt/osexigt?
  • HäckHäxan
    Anonym (Kille) skrev 2014-09-30 21:51:53 följande:
    Får inte kvinnor gå i vad de vill, menar du?
    Är du läskunnig alls?

    Det är ju precis vad det står. Jag hävdar iaf att kvinnor SKALL gå i vilka jävla underkläder de VILL, för att de VILL och trivs i dem.

    Hur får du det till helt tvärtom?
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • milla02
    Anonym (Kille) skrev 2014-09-30 14:12:34 följande:
    Du är sjukt snygg.
    Tack för att du tycker det Glad
  • milla02
    Anonym (hm) skrev 2014-09-30 12:16:24 följande:
    svamp är inte så trevligt. jag får det inte, men vet andra som får svamp på direkten.
    Jag har heller aldrig haft svamp fast jag har burit string sen jag var 15 år
  • Ogenomtänkt

    Apropå svamp... Nä, visst, det är långt ifrån alla som får svamp av string. Men det betyder inte att fittan mår bra av string. Fittan mår bäst av att få andas, helst utan Trosa, annars i en bekväm, luftig bomullstrosa. Helst ska man ha lite luftigt härligt hår som skyddar också. Jag tycker ni som plågar fittan med porrindustri-larv ska testa i alla fall!

  • Anonym (Eufemism?)
    Anonym (Pleaser) skrev 2014-09-30 14:43:20 följande:

    Nä, det är så enkelt i dina ögon. Inte i allas, framförallt inte i ögonen hos oss som har smak för riktiga kvinnor.

    Tack gode gud att Victoria Secretmodeller inte finns överallt. Vem fan vill ha en benget, dom klär betydligt sämre i string än en skönt kurvig kvinna.


    Jag köper inte resonemanget du för. Min erfarenhet av de som använder uttryck som benget och "riktiga kvinnor" är att de utgörs av gruppen kvinnor med egen övervikt. Rätta mig om jag har fel.

    Klart att det är till sin fördel om man sköter sin fysik och ska komplimeras därefter för det kommer ju som bekant inte gratis. Det gör däremot valkar och fetma (eller kurvor, om ni hellre föredrar det). Tränar själv 5 dagar i veckan och har åtminstone ok fysik, och finner en tränad kropp långt mer attraktiv då det ligger arbete och tanke bakom.

    Och med detta sagt; nej - en överviktig kropp ser inte tilldragande ut i string.
  • Anonym (Pleaser)
    Anonym (Eufemism?) skrev 2014-10-02 01:04:06 följande:
    Jag köper inte resonemanget du för. Min erfarenhet av de som använder uttryck som benget och "riktiga kvinnor" är att de utgörs av gruppen kvinnor med egen övervikt. Rätta mig om jag har fel.

    Klart att det är till sin fördel om man sköter sin fysik och ska komplimeras därefter för det kommer ju som bekant inte gratis. Det gör däremot valkar och fetma (eller kurvor, om ni hellre föredrar det). Tränar själv 5 dagar i veckan och har åtminstone ok fysik, och finner en tränad kropp långt mer attraktiv då det ligger arbete och tanke bakom.

    Och med detta sagt; nej - en överviktig kropp ser inte tilldragande ut i string.
    Personligen tror jag du har fel.
    Jag är varken kvinna eller överviktig och ändå har jag använt dessa termer!
    Däremot har jag en lite annorlunda värdering än vad du har eftersom sexighet för mig är så otroligt mycket mer än bara yta som det verkar vara för dig. Jag gissar att du är ganska ung och inte har speciellt mycket erfarenhet eftersom detta verkar vara ett vanligt fenomen bland småpojkar. Dessutom finns det väldigt många lägen mellan Victoria Secret-bengetterna och att vara överviktig. Att allt är svart eller vitt är också tydliga tecken på oerfarenhet och dålig argumentation.
    Vi enas om att vara oeniga (men du har fel ;))
    Puss och kram till alla sköningar där ute denna underbara morgon!
  • Anonym (Pleaser)
    Anonym (Eufemism?) skrev 2014-10-02 01:04:06 följande:
    Jag köper inte resonemanget du för. Min erfarenhet av de som använder uttryck som benget och "riktiga kvinnor" är att de utgörs av gruppen kvinnor med egen övervikt. Rätta mig om jag har fel.

    Klart att det är till sin fördel om man sköter sin fysik och ska komplimeras därefter för det kommer ju som bekant inte gratis. Det gör däremot valkar och fetma (eller kurvor, om ni hellre föredrar det). Tränar själv 5 dagar i veckan och har åtminstone ok fysik, och finner en tränad kropp långt mer attraktiv då det ligger arbete och tanke bakom.

    Och med detta sagt; nej - en överviktig kropp ser inte tilldragande ut i string.
    Förlåt, jag glömde säga att jag tycker du är jätteduktig som tränar 5 dagar i veckan, jag tror du har en grymt fin kropp!
  • HäckHäxan
    Ogenomtänkt skrev 2014-10-02 00:20:45 följande:

    Apropå svamp... Nä, visst, det är långt ifrån alla som får svamp av string. Men det betyder inte att fittan mår bra av string. Fittan mår bäst av att få andas, helst utan Trosa, annars i en bekväm, luftig bomullstrosa. Helst ska man ha lite luftigt härligt hår som skyddar också. Jag tycker ni som plågar fittan med porrindustri-larv ska testa i alla fall!


    Fast å andra sidan så dör nog inte fittan av ett par string då och då. Om jag går naken utan trosor för det mesta så lär ju inte string i några timmar påverka helheten något direkt. Finns ju bekväma string i bomull som andas också och microfiber och allt vad det heter.
  • Anonym (Pleaser)
    Ogenomtänkt skrev 2014-10-02 00:20:45 följande:

    Apropå svamp... Nä, visst, det är långt ifrån alla som får svamp av string. Men det betyder inte att fittan mår bra av string. Fittan mår bäst av att få andas, helst utan Trosa, annars i en bekväm, luftig bomullstrosa. Helst ska man ha lite luftigt härligt hår som skyddar också. Jag tycker ni som plågar fittan med porrindustri-larv ska testa i alla fall!


    Tack, värdefull information!
  • Anonym (Eufemism?)
    Anonym (Pleaser) skrev 2014-10-02 08:22:58 följande:
    Personligen tror jag du har fel.
    Jag är varken kvinna eller överviktig och ändå har jag använt dessa termer!
    Däremot har jag en lite annorlunda värdering än vad du har eftersom sexighet för mig är så otroligt mycket mer än bara yta som det verkar vara för dig. Jag gissar att du är ganska ung och inte har speciellt mycket erfarenhet eftersom detta verkar vara ett vanligt fenomen bland småpojkar. Dessutom finns det väldigt många lägen mellan Victoria Secret-bengetterna och att vara överviktig. Att allt är svart eller vitt är också tydliga tecken på oerfarenhet och dålig argumentation.
    Vi enas om att vara oeniga (men du har fel ;))
    Puss och kram till alla sköningar där ute denna underbara morgon!
    Klart att attraktion sitter i mer än bara det ytliga. 
    Det jag reagerade på var bara din snäva syn på det hela med "bengetter" och såg framför mig en (egentligen) missnöjd kvinna som saknar gaisten att ta tag i sin fysik och behöver därför rättfärdiga sig själv med liknande uttryck som du använde. Du drog det till den svartvita nivån om du frågar mig :) 

    Och nej, jag är varken ung eller pojke men står fast vid min åsikt om att en tränad kropp (oavsett om den sitter på en man eller kvinna) är i mina ögon sexigare än en plufsig, otränad.
  • Anonym (Eufemism?)
    Anonym (Pleaser) skrev 2014-10-02 08:25:02 följande:
    Förlåt, jag glömde säga att jag tycker du är jätteduktig som tränar 5 dagar i veckan, jag tror du har en grymt fin kropp!
    Ja, jag är väl tämligen nöjd men kan alltid bli bättre!
  • Anonym (Pleaser)
    Anonym (Eufemism?) skrev 2014-10-02 09:24:43 följande:
    Ja, jag är väl tämligen nöjd men kan alltid bli bättre!
    Ja, det är ju det som sporrar en. Jag tränar 4 ggr i veckan och börjar bli lite mer nöjd :) Håller också med om att en vältränad kropp är sexigt (även om det inte var det frågeställningen gällde från början).
    Kör du mest styrketräning eller vad blir det?
Svar på tråden String, sexigt/osexigt?