• Anonym (Besviken)

Såg på Facebook att mina äldsta och bästa vänner gift sig och har bröllopsfest

Blev så sårad och ledsen att se att mina vänner har gift sig idag och att vi inte var bjudna på bröllopet. Skulle jag gifta mig så skulle de vara de första jag skulle bestämma att jag skulle bjuda. Är egentligen inte ledsen över bröllopet, utan att vänskapen från min sida verkar vara större och att den inte är lika från deras sida. Vi träffas om två veckor och jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig. Vi är människor i meddelåldern och jag är säker på att det inte är brist på pengar som gjort att vi inte är bjudna.

• Svar på tråden Såg på Facebook att mina äldsta och bästa vänner gift sig och har bröllopsfest
  • Anonym (hm)

Kanske valde de ett litet bröllop bara för familj och de allra närmaste. Misströsta inte men en del vill inte ha det stora och extravaganta som andra vill ha. Vem vet kanske blir någon liten festlighet längre fram

• Anonym (Besviken)

Fast jag ser att andra av våra vänner är på bröllopsfesten.

• Anonym (Usch då)

Facebook är perfekta platsen att göra andra illa. Förstår att du blev lessen! Vad respektlöst!

• Almina

Fy vad tråkigt. Jag förstår att du blev ledsen.

Om två veckor, ska ni träffas bara ni eller tillsammans med andra?

• viseversa
    Anonym (Besviken) skrev 2014-08-03 04:53:21 följande:

Fast jag ser att andra av våra vänner är på bröllopsfesten.

Oj ja då förstår jag absolut att du blev ledsen. Det hade jag också blivit. Tycker du ska ringa nu och fråga varför dom gjorde som dom gjorde?
  • Anonym (face är out of date)

Varför lägger ni inte bara ner skiten "facebook" en vis man sa att dom riktiga vännerna har man inte som vän på face dom har man personlig kontakt med eller skickar bilder eller speciell info till via mobilen eller hot/gmail. det har blivit allmänt känt nu

• Anonym (Avskyr FB)

Detta är en av anledningarna till att jag bojkottar FB!

• Anonym (face är out of date)
    Anonym (Avskyr FB) skrev 2014-08-03 08:35:22 följande:

Detta är en av anledningarna till att jag bojkottar FB!

• Anonym (Håller med)
    Anonym (face är out of date) skrev 2014-08-03 07:55:51 följande:

Varför lägger ni inte bara ner skiten "facebook" en vis man sa att dom riktiga vännerna har man inte som vän på face dom har man personlig kontakt med eller skickar bilder eller speciell info till via mobilen eller hot/gmail. det har blivit allmänt känt nu

Nu har jag visserligen fb, även om jag inte skriver eller lägger upp bilder. Mina riktiga vänner och familj kommunicerar jag med vid mobilen, alltså sms/whats up/samtal
Svar på tråden Såg på Facebook att mina äldsta och bästa vänner gift sig och har bröllopsfest