• Tussilagoflickan

Tips på romantiska platser

Snart sommar och semester igen, skulle detta år vilja överraska min sambo med att hyra en mysig stuga någonstans i Sverige.....någon som har tips?

Det ska vara en stuga med fullt ut standrad (wc, dusch och kök) och ska helst såklart ligga lite avskilt.....

Någon som har tips?

Har hyrt "Honeymoon house" på Herrfallets camping och den var underbar, men skulle vilja hitta en annan.....håller tummarna för tips nu!

• Svar på tråden Tips på romantiska platser
  • PiJo

Hejsan!

Tipset jag har är inte en stuga utan ett pensionat!

Jag och min man har varit där flera gånger, vi älskar stället. De som äger stället är bra. De drar sig undan och syns inte, men behöver man dem så är de där! Det finns bara tre rum, men de är väldigt olika, men underbart inredda.

www.inmygarden.se

Det är beläget i Mariefred!

Underbar och rekommenderas VARMT!!!

/PiJo

• Tussilagoflickan

PiJo: Tack för tipset! var in och kikade på hemsidan och det såg verkligen urmysigt ut!

• PiJo

Ja, det är verkligen mysigt!

Två av rummen är väldigt avskilda från övriga hset!

/PiJo

• Deathstar

Jag tycker det är underbart i Västervik på Lysingsbadet. Jättevackra klippor! Men det är lite dyrt där...

• Bakverk

Världshuset i Dala-Floda kanjag rekommendera om man vill ha lugn och ro samt njuta av fantastisk mat. Paret som äger värdshuset är helt underbara och gör att man aldrig kommer att glömma stället. Var själv där på kurs och kommer att besöka stället någon gång framöver. www.dala-floda.net heter hemsidan.

• JKMNA

Östangård på Österlen! Underbart ställe!

• Springsteen

Titta på blocket.se de brukar ha privata stugor till uthyres.. KOlla dit ni vill åka...

Svar på tråden Tips på romantiska platser