• Ess

Provocerade

Anonym (Werton) skrev 2014-08-04 17:38:07 följande:

Har sett den på min ex vägg. Blev måttligt road och vet att alla tror att han menar mig eller det känns så.. Hans förra ex, mamman till barnen gillade också. Kändes som en pik mot mig.

Jävla idiot som är så dum i huvudet. Han drogade kraftigt ett par gånger men vem vet om detta ? Några stycken men jag får skit känns det som i och med den krönikan.

Säkert bara jag som är löjlig i mitt tänk.

Lägg upp någon anti drog propaganda på din vägg, och hoppas sen att han se den.

Jag skulle inte kunna bry mig mindre än vad jag gör om vad någon fjant skriver på fb. Har inte ens sett den där krönikan, så intresserad är jag.
  • Ess
    Anonym (Stina) skrev 2014-08-05 13:49:37 följande:

Ess (som är anti bonusbarn) är ju ett perfekt exempel på varför en sådan här krönika är bra att dela. Vissa behöver nog få upp ögonen lite!
    Sedan, självfallet, ska man inte dra alla bonusmammor / pappor över kanten, men tyvärr är det så vanligt med dåliga sådana och därför var det nödvändigt med en sådan krönika (ja, Ess behöver nog läsa den).
    Men om du TS vet med dig att det inte stämmer för din situation, så försök att inte ta åt dig. Eller så kanske du kan ta en funderare om det kanske är så egentligen bara att du själv inte insett det. Anklagar dig inte nu. Mitt tips är att bara tänka över det, om det inte stämmer överens alls med dina åsikter kring situationen så kan du ju ignorera, eller, vilket kanske inte är det ultimata tipset - men att dela en artikel om taniga pappor som inte förstår sig på bonusmammor? :)

Hur blev jag indragen i detta.
    Nä jag tänker inte läsa något en korkad kärring skrivit ihop. Jag delar ändå troligen inte hennes åsikt.
    Då kan lika bra jag själv skriva ihop en lika onödig krönika, sen hävda att både hon och du behöver läsa den för att förstå hur pestigt det egentligen var/är.
Svar på tråden Provocerade