Inlägg från: Anonym (ingen aning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ingen aning)

Provocerade

Hobbyarkitekt skrev 2014-08-06 10:34:37 följande:
    Jag menade väl mer alla de bonusmammor som vill ta livet av sig varannan vecka då deras sambos barn kommer hem. De som mår så fruktansvärt dåligt av att deras sambos har barn sedan innan. De kvinnorna är mer än måttligt korkade som väljer att leva ett sådant destruktivt liv.
    Många har inte den minsta susning om vad det verkligen innebär. Jag hade det inte och jag kan ärligt säga att jag önskar att bonus inte fanns. Det innebär inte att jag inte tycker om bonus, för det gör jag, det är situationen som sådan jag ogillar.

Jag tvingas dela min man med en annan kvinna kan det kännas som ibland. Hon ringer mitt i myskvällen för att säga något, hon har åsikter om allt möjligt och hon blir skitarg om min man inte gör det hon vill. (Oftast ge henne mer pengar)

Även om detta mest påverkar min man så påverkar det i viss mån mig också som får en man som inte mår bra. Han har inget som helst intresse i att prata med mamman om annat än nödvändiga saker men hon fattar inte. Han har gett upp han orkar inte tjata på henne om att bara ringa om det är något viktigt.

Att nn har fått ett blåmärke på knät skiter han i eftersom barn får blåmärken stup i kvarten, men hon ringer om allt sånt.

Man kan aldrig veta innan hur man ska reagera eller känna. Man vet inte hur barnet är, hur exet är och hur hon blir om man gifter sig med hennes barns pappa osv.
Svar på tråden Provocerade