BF 2015 - Uppsala
Får man hoppa med här? Är dock en hel del efter er.. har prel bf 20 April och precis fått ett +. Är 30år och har sedan innan Leon som är 5år och Tilda som är 3år.
Får man hoppa med här? Är dock en hel del efter er.. har prel bf 20 April och precis fått ett +. Är 30år och har sedan innan Leon som är 5år och Tilda som är 3år.
Välkommen hit Trollfröken!
Vi ligger väldigt lika... 6+3 så det skiljer bara 1 dag på oss, kul.
Hur gamal är din dotter? Jag har en son som är 5 och en dotter som är 3,5. Själv är jag 30 och bor ute i Danmark.
Välkommen hit casandra!
Om du lägger till tråden i favoriter så följer du tråden.
Varför var du missnöjd med hjärtat? Jag gick oxå där förra gången och tyckte det var varken bra el dåligt. Har skrivit in mig där igen men funderar på att bara ta det närmsta som är Årsta. Har inte varit på inskrivning än!
Någon som vet något mvc i Uppsala som erbjuder vul? Verkar vara ganska vanligt i övriga landet men har inte hört att det finns här!!! Skulle ju vara så skönt att se detdär lilla hjärtat slå â¤
Tussludd: ringde du bara dit å boka tid? Eller brukar du gå där? Vet att för några år sedan gjorde dom endast vul om man brukade gå dit och inte på nya patienter!
Å va bra då ska jag ringa i morgon. Hur snabbt fick du tid?
Nu har jag oxå bokat vul på carolina. Känner mig mycket mer nojig denna gång än dom båda andra gångerna. Lång 2,5 v för att föhoppningsvis få se ett litet pickande hjärta!â¤
Casandra: å nej va tråkigt att höra förstår att det känns väldigt jobbigt. Hoppas att du har folk omring dig som kan stötta dig. Kram
Tusdlidd: jag har ringt och fick tid om 2,5v satte dock upp mig på återbudslistan. 2,5 v känns jätte långt bort känner mig jätte nojlig denna graviditet som jag inte gjort med dom andra!
Tussludd: jag vet inte vad det är jag känner mig bara grymt orolig. Sen liknar denna grav sig inte riktigt som dom båda andra. I v 8 med dom båda andra har jag spytt 10-20gr per dygn och denna grav (v8 7+2) spyr ja men inte alls lika mycket och det är ju eg bra men det gör mig orolig ist.
Sen känns det lite jobbigt att flera redan vet om det och det skulle känns grymt jobbigt om det skulle va någe knas.
Hoppas oxå på en återbuds tid för det är inge roligt att gå och oroa sig!
Jag kommer gå hos Annika, någon som har henne? Har dock inte varit på inskrivning än ska dit nästa Tisdag.
Min förra graviditet hade jag Helena!
Hoppas det är bra med alla magar!
Tänkte det kunde vara roligt med en BF-lista!! Alla kan ju kopiera listan i ett nytt inlägg och samtidigt skriva in dig själv.
20 April Lina 30år, 3:e barnet
Jag ska fixa bm listan strax och lägga till allas fl namn oxå!
Nuså tror jag att ja fått till listan men alla namn så att dom stämmer!
BF-lista
10 januari Emily, (semlan24) 25 år, 1:a barnet
6 februari Sara, (tattines) 27 år, 2:a barnet
10 februari Emma (Mammatilllian12) 23 år, 2 barnet
7 mars, Carro, (cherrykola) 24 år, 2:a barnet
10 mars Anna (tussludd), 28 år, 1:a barnet
11 mars Jeanette, (tullemo) 33 år, 3:e barnet
31 mars Klara, (irissiri) 27 år, 1a barnet
6 april Camilla, (Vokalissan)) 31 år, 2a barnet
20 April Lina (Linaslus) 30år, 3:e barnet
Jag träffas gärna och fikar någon dag men för mig passar det bättre på dagtid så kag hoppas det blir nån sån träff lite senare!
Lipo- jag kan typ när som. Jag är sjukskriven så är ensam hela dagarna. Eftermiddag funkar sådär iaf om man ska träffas på ett fik. Mina två kidz är inte av den sort att dom sitter still å fikar någon längre stund hehe. Men hemma fika funkar ju alltid!
Å hade gärna velat komma å träffa er men min man hade massa på jobbet tyvärr!
Är sidan på fb hemlig? Isf får du gärna lägga till mig Lina Carina Selsborg.