Törs jag satsa på att bli eskort?
Hej. Jag vet att frågan stötts o blötts här på FL och jag har läst så många goda råd och jag inser att jag står inför ett av mitt livs avgörande livsval.
I korthet; Jag är trettiotre år, arbetar som (underbetald) sjuksköterska, är frånskild sedan åtta år och har två underbara döttrar som bor hos mig varannan vecka.
Ända sen jag skilde mig har jag letat på krogen och på nätet efter en ny man. Jag har träffat många fantastiska män som gett mig underbar sexuell njutning men jag inser att som frånskild mamma är ingen intresserad av ett stadigt förhållande så jag har nästan helt gett upp. I förra veckan när jag var ute i Stockholm frågade en man om jag ville ligga med honom mot betalning. Jag tänkte - varför inte? Och det blev ingen obehaglig upplevelse. Han var nöjd, jag hade fått njuta och jag var plötsligt flera tusenlappar rikare.
Så jag har tänkt o tänkt den senaste veckan. Om det nu är så svårt att hitta en man som vill ha en kvinna med barn - varför skulle man inte kunna satsa på att bli "eskort" under mina barnfria veckor? Jag har läst här på FL om att det går att bygga upp en stadig kundkrets vilket skulle vara idealiskt, men det har sagts mycket litet om hur man går till väga.
OBS att jag är medveten om riskerna, hur man måste göra allt för att gardera sig (Jag är mycket vältränad och har sysslat med kampsport så jag är inte fysiskt rädd av mig).
Snälla ni som tagit steget - har ni några goda nybörjarråd?