• Annika12345

Bra och smidig hemsida för att hitta klänningar!

Hej!

Jag skulle vilja tipsa om www.dressfinder.se. Det är en väldigt bra sida som jag brukar använda för att hitta inspiration och klänningar att köpa.

Man köper alltså inte klänningar direkt på den här sidan utan den hjälper bara till att hitta vilken klänning man vill ha genom att samla klänningar från sidor som zalando, Nelly, Bubbleroom m.fl. och presentera dessa på ett bra sätt.

Så då kan man enklare sitta och kolla igenom vad alla dessa sidor har att erbjuda utan att behöva klicka runt bland flera olika varumärken. Sen när man väl har hittat vad man är ute efter så kan man tryggt gå vidare och köpa.

Har använt sidan nu ett längre tag och tycker den är otroligt lättanvänd och smidigt uppbyggt. Man kan spara sina klänningar med "hjärtat". Jag brukar lätt kunna sitta någon timma och bläddra runt och då är det jättebra att kunna spara dom man fastnar lite extra för :)

Dela gärna med er om ni har andra tips på bra sidor för att hitta klänningar på!

• Svar på tråden Bra och smidig hemsida för att hitta klänningar!
  • PinkSugar

Var det inte du som skrev en liknande tråd för några månader som om att det var du som skapat den där klänningsidan och nu frågade efter folks åsikter? 

Svar på tråden Bra och smidig hemsida för att hitta klänningar!