Thaimassage utan att berätta för mig
Definitivt går han dit för sexuella tjänster...alla vet det där. Gå in på Flashback så ser du alla recensioner.
Definitivt går han dit för sexuella tjänster...alla vet det där. Gå in på Flashback så ser du alla recensioner.
Nej, när det gäller Flashback så finns det mycket "jidder" men tror inte ca 3000 inlägg är bluff.. Jag har varit på 4 st thaimassageställen. Blivit erbjuden handjob på alla 4 st ställen. Slutat gå efter det. Är bara tragiskt o tråkigt.
Ja, och vart kan man hitta en säkrare källa än på Flashback
Jag gick dit då jag tränade väldigt hårt och var väldigt stel i musklerna. Hade inte varit hela världen med ett erbjudande om det kom som avslutning på massagen, och det inte hade "stört"mig. Nu kom frågan vid 2 st tillfällen halvvägs in i massagen, vilket gjorde att jag aldrig går på sådan massage igen. Om jag vet att det är vanligt? Jag vet bara att jag blev erbjuden 4 av 4 gånger ...
Varken du eller jag kan säga hur vanligt det är med sexuella tjänster i samband med Thaimassage. Men du tycks ha blivit stött i och med att du fått erbjudandet. Vad gjorde du på en sådan salong är min fråga? Enligt dig går man ju enbart dit av sexuella skäl.
Jag har flera gånger tänkt prova Thaimassage. Jag hade, efter vad jag läst, inte blivit chockad om de frågat om "happy ending". Jag hade dock tackat nej. Jag undrar mer om massagen kan hjälpa mig.
Både du och jag är väl exempel på att man kan vara nyfiken på Thaimassage utan att ha erotiska baktankar.