Amfetamin..
Jag och min kille har varit tillsammans i 2 omgångar. Första gången var det alkohol/röka och annat skit ibland (vad jag vet) Jag gjorde slut och flytta därifrån. I mer än ett halvår hörde han av sig hela tiden och sa att han ville ha mig tillbaka och att han älskar mig. Jag ville inte. Även om jag älskade honom hela tiden. Men tillslut kunde jag inte hålla tillbaka mer och vi började ses i somras igen. Han drack inte speciellt mycket längre och var väldigt go för det mesta. Helt tvärtemot vad han var förra gången vi var tillsammans. I oktober började han beté sig väldigt konstigt. Anklaga mig för massa konstiga saker som inte va sant.
Jag trodde att han bara mådde dåligt och försökte finnas där för honom. Detta eskalerade väldigt mycket hans temprament blev bara värre och värre och han blev kort sagt helt koko! Jag fatta fortfarande ingenting.
I mellandagarna visade det sig att han har tagit amfetamin sen vi gjorde slut första gången typ. Han har ljugit hela tiden och jag känner mig så jääävla korkad som inte fatta något alls.
Han är "föredetta" missbrukare och hade varit "ren" i ca 10 år.
Hela mitt jävla liv är upponer. Jag hatar honom för det.