• Svar på tråden Malmö m omnejd
  • Alex 86

När jag var gravid förra gången så kände jag ingenting direkt heller, fick veta sent. Det kommer kanske eller så har du bara väldigt tur som mår bra! :) 

• Pajret
    Alex 86 skrev 2014-08-27 10:56:50 följande:

När jag var gravid förra gången så kände jag ingenting direkt heller, fick veta sent. Det kommer kanske eller så har du bara väldigt tur som mår bra! :) 

Ja man vågar inte hoppas för mycket, men jag glädjer mig åt att jag än så länge mår bra. =)
    Bara det lilla fostret därinne också mår bra och växer som det ska. Det är det viktiga.

• Alex 86
    Pajret skrev 2014-08-28 07:50:55 följande:

Ja man vågar inte hoppas för mycket, men jag glädjer mig åt att jag än så länge mår bra. =)
    Bara det lilla fostret därinne också mår bra och växer som det ska. Det är det viktiga.

Det håller vi tummarna för! :)
  • Astilbe

Hej! Jag hoppar in här med! Väntar första barnet i april om allt går väl.

• Alex 86
    Astilbe skrev 2014-08-29 17:25:57 följande:

Hej! Jag hoppar in här med! Väntar första barnet i april om allt går väl.

Det hoppas vi på!!!! ????
  • Astilbe

Vilken mvc går ni andra på? Håller just nu på att byta eftersom den förra inte kändes hundra.

• Pajret

Jag var på Granen vid värnhem när jag skulle ta ut p-staven och även där jag kommer att ha mitt första möte den 9/8. Ska ha en som precis har börjat där som barnmorska, och det känns faktiskt jätte bra. =)

• Astilbe

Pajret: Granen har jag helt glömt bort. Har kollat in de flesta andra mvc i stan

• EnStyckAnna

Jag gick på city förra gången, tror den heter så iaf, den vid p-huset Anna iaf.. Jag var väldigt nöjd då!

• Phosie

Har också BF i aprill ???? Någon som bor i Höllviken-trakten eller i Limhamn?

Svar på tråden Malmö m omnejd