Malmö m omnejd
Bf april 2015, fler?
2:a barnet för oss om allt går vägen =)
Bf april 2015, fler?
2:a barnet för oss om allt går vägen =)
När jag var gravid förra gången så kände jag ingenting direkt heller, fick veta sent. Det kommer kanske eller så har du bara väldigt tur som mår bra! :)
När jag var gravid förra gången så kände jag ingenting direkt heller, fick veta sent. Det kommer kanske eller så har du bara väldigt tur som mår bra! :)
Ja man vågar inte hoppas för mycket, men jag glädjer mig åt att jag än så länge mår bra. =)
Bara det lilla fostret därinne också mår bra och växer som det ska. Det är det viktiga.
Ja man vågar inte hoppas för mycket, men jag glädjer mig åt att jag än så länge mår bra. =)
Bara det lilla fostret därinne också mår bra och växer som det ska. Det är det viktiga.
Hej! Jag hoppar in här med! Väntar första barnet i april om allt går väl.
Hej! Jag hoppar in här med! Väntar första barnet i april om allt går väl.
Vilken mvc går ni andra på? Håller just nu på att byta eftersom den förra inte kändes hundra.
Jag var på Granen vid värnhem när jag skulle ta ut p-staven och även där jag kommer att ha mitt första möte den 9/8. Ska ha en som precis har börjat där som barnmorska, och det känns faktiskt jätte bra. =)
Pajret: Granen har jag helt glömt bort. Har kollat in de flesta andra mvc i stan
Jag gick på city förra gången, tror den heter så iaf, den vid p-huset Anna iaf.. Jag var väldigt nöjd då!
Har också BF i aprill ???? Någon som bor i Höllviken-trakten eller i Limhamn?