Har varit till Halmstad nu med en guide, och det var inte direkt några områden som jag ogillade faktiskt, de flesta hade sin charm och sina för och nackdelar!
Gillade verkligen Harplinge med sitt läge, en bit utanför stan men ändå nära. Skolan såg fin ut!
Åkte även igenom gullbrandstorp som var jättefint! Kan verkligen tänka mig det med 
Kärleken var mkt charmigt, lika så frennarp och furet, mer äldre hus men det var lite mysigt. Och så närheten till stan är ju en fördel!
Inget fel på Snöstorp, nackdelen känner jag är skolorna.. känns inte som de tryggaste skolorna av de jag läst om, iaf efter lågstadiet.? Men fanns flera fina områden!
Trönninge verkade lugnt och skönt med egen skola. Dock saknar jag ngt kan inte sätta fingret på vad. En skog kanske? Älskar dock öppna landskap hehe.
Söndrum åkte vi mest bara igenom, men verkade helt klart fint, gillade mest områena närmare stan.
Tror mest vi måste hitta rätt hus, då områdena kändes bra allihop hehe.
Men tar gärna emot fler tips och tankar om Halmstad!
Det är förresten hus vi letar, men mindre, helst 4 rok. Och allra helst enplansvilla. Typ spelar ingen roll, gillar gamla tegelhus. Men även helt vanliga trähus.... har inte sååå mkt krav där, förutom att det helst ska vara klart att flytta in, fräscha badrum och kök (har renoverat själva i flera år och är less less less hehe)