• Anonym (Ts)

Någon mer som gjort galna saker efter att blivit dumpad?

Känner mig helt ensam om att ha blivit totalt knäpp och betett mig psycho mot mitt ex efter han dumpat mig. Någon som vill dela sin historia så jag kan känna mig mindre ensam?

• Svar på tråden Någon mer som gjort galna saker efter att blivit dumpad?
  • mikipiki

Detta är absolut inget jag är stolt över och jag har faktiskt insett att jag har problem och har sökt psykologhjälp för det nu :) Men rätt nyligen så dejtade jag en kille som var väldigt strulig av sig. Vi dejtade i cirka 4 månader och ibland bara försvann han och totalt ignorerade mig för att sen komma tillbaka igen efter några dagar och bete sig som om ingenting hade hänt. Detta beteendet fick mig att må jättedåligt och jag blev jätteledsen varje gång. Iallafall så dom sista veckorna som vi hade kontakt med varandra så bråkade vi väldigt mycket och en kväll fick han väl bara nog och sket i det. Så han började ignorera mig, utan förvarning eller någon förklaring. Jag blev helt förkrossad och tyckte det var asjobbigt. Så började smsa honom och jag kom nog upp i 30+ sms (långa sms) på en vecka innan jag äntligen gav upp. Och att skicka så många sms är ju galet i sig, men innehållet var minst lika galet. Jag växlade mellan olika känslor hela tiden och i ett sms kunde jag vara arg och skriva elaka saker medan jag i nästa kunde be om förlåtelse, förklara mina känslor och be honom svara mig. Till sist fick jag blockera honom överallt för att förhindra mig själv från att höra av mig. Han visade ju tydligt att han inte ville ha kontakt även om han inte sa något :P

Men jag skäms fortfarande jättemycket och hoppas verkligen att jag aldrig behöver stöta på honom igen.

• Anonym (hepp)
    mikipiki skrev 2014-08-06 11:52:52 följande:

Detta är absolut inget jag är stolt över och jag har faktiskt insett att jag har problem och har sökt psykologhjälp för det nu :)

Vad säger din psykolog om detta? Hur fungerar du i övrigt i relationer? Är du en sån som alltid har förhållande eller nån på gång, eller kan du tycka det är skönt att vara singel och att inte dejta under perioder?
  • mikipiki

Anonym (hepp) - Både jag och min psykolog är överrens om att problemet grundar sig i min uppväxt och min separation ifrån mitt barns pappa. Jag har aldrig betett mig såhär tidigare, så min reaktion på den här stackars killens beteende blev något av en chock för mig med. Men jag fixade helt enkelt inte att bli totalt ignorerad tydligen :)

Jag trivs bra med att vara singel och är inte den som ger mig in i förhållande efter förhållande utan dejtande och sånt är nåt som går i perioder.

• Anonym (Ts)
    mikipiki skrev 2014-08-06 11:52:52 följande:

Detta är absolut inget jag är stolt över och jag har faktiskt insett att jag har problem och har sökt psykologhjälp för det nu :) Men rätt nyligen så dejtade jag en kille som var väldigt strulig av sig. Vi dejtade i cirka 4 månader och ibland bara försvann han och totalt ignorerade mig för att sen komma tillbaka igen efter några dagar och bete sig som om ingenting hade hänt. Detta beteendet fick mig att må jättedåligt och jag blev jätteledsen varje gång. Iallafall så dom sista veckorna som vi hade kontakt med varandra så bråkade vi väldigt mycket och en kväll fick han väl bara nog och sket i det. Så han började ignorera mig, utan förvarning eller någon förklaring. Jag blev helt förkrossad och tyckte det var asjobbigt. Så började smsa honom och jag kom nog upp i 30+ sms (långa sms) på en vecka innan jag äntligen gav upp. Och att skicka så många sms är ju galet i sig, men innehållet var minst lika galet. Jag växlade mellan olika känslor hela tiden och i ett sms kunde jag vara arg och skriva elaka saker medan jag i nästa kunde be om förlåtelse, förklara mina känslor och be honom svara mig. Till sist fick jag blockera honom överallt för att förhindra mig själv från att höra av mig. Han visade ju tydligt att han inte ville ha kontakt även om han inte sa något :P

Men jag skäms fortfarande jättemycket och hoppas verkligen att jag aldrig behöver stöta på honom igen.

Haha oj det var inte ens i närheten av hur hemskt jag betett mig....

Ingen annan som vill dela med sig??
  • SimonHalvarsson

Jag gjorde en galen sak efter att min sambo varit otrogen en gång.

Sålde lägenheten på 2 dagar till nästan halva priset (min halva) av vad den var värd, sen tog jag "min halva" (den enda halvan) och drog iväg till USA och bodde där i ett år. Sen åkte jag hem. Sen blev det rättegång för mitt ex ville ha "sin halva" av pengarna från lägenheten (fast den halvan fanns ju inte eftersom jag sålde för halva priset). Rätten tyckte dock att jag hade fel så blev skyldig att betala nästan en halv miljon. Men sen dog mitt ex i en bilolycka, fick aldrig någon faktura.

Jag tror jag vann i slutänden.

• Anonym (Gloria)

Ja, jag förföljde honom ute på stan efter jobbet och in i diverse butiker eftersom han vägrade prata med mig. Jag var då gravid med hans barn och skulle göra en abort, men han träffade mig inte ens och gjorde slut öga mot öga, så detta var enda sättet att få tag på honom för mig eftersom han inte svarade i telefonen.

• Anonym (Gloria)

Sen mailade jag även till både hans mamma och flera tjejer som han varit otrogen mot mig med på Facebook. Hittade en sexlista på hans dator med namn och kontaktuppgifter till samtliga han haft sex med som jag mailade denna lista till. Alltså jag mailade alla tjejer som stod på listan.

• Hemligt1122233

Jag har skämt ut mig rejält. Först så gick jag fram till mitt ex på krogen och frågade om vi skulle ligga varpå flera började putta bort mig, då blev jag ledsen & sprang därifrån och började gråta.

Några dagar senare får jag höra att killen är med en tjej i min klass, då snapar jag henne en random snap för att se ifall de är med varandra. Det jag gör sedan är att jag ska skicka en snap till min kompis som det står "skickade en snap till **** för att se vad hon gör och är med Anton" MEN råkar skicka snapen till just den tjejen. Det kan vara det stelaste jag någonsin varit med om.

• Anonym (Tjej)

Mjo, i min ungdom blev jag förkrossad när mitt livs kärlek (ja, det tror jag än idag att han är/var, 10 år senare) gjorde slut med mig.
    Jag förtjänade det, för jag var ung och omogen och betedde mig fel, men fy h-lvete vad det gjorde ont i hjärtat.
    Jag gjorde de klassiska sakerna: grät värre än nånsin, skrek att jag skulle hoppa från balkongen, och sade att jag var gravid med hans barn. Lade till tjejer han chattat med i min kontaktlista och frågade ut dem, förhörde hans kompis och grät mig fördärvad och bodde i min säng i flera månader.
    Gick ner ca 10kg i vikt pga att jag slutade äta, och försökte på alla sätt kontakta honom utan resultat.
    Jag tänker än idag på honom och ångrar att jag inte insåg vad han betydde i tid och behandlade honom rätt. Men så intalar jag mig att jag har glömt det dåliga, satt honom på en piedestal, och framförallt att jag inte har en aning om vem han är i dagsläget...

• Anonym (Girl next door)

Jag har gjort massa dumt.

- Mailat honom en nakenbild av mig och sedan skrivit "skickat fel öppna ej!!" för att han skulle se vad han missade.

- Vänt ut och in på mig själv för att hitta bästa födelsedagspresenten till mitt ex och lagt ner hela min själ i den vilket märktes.

- Skickat massvis av ledsna mail.

- Tagit kontakt på dejtingsida som "annan tjej", fejkat intresse och sen dumpat hårt och sagt alla orsaker jag vet att han har komplex för när han började bli intresserad.

- Skickar presenter och kärleksförklaringar efter att han slutar höra av sig för länge sen.

- Flirtat med hans kompisar tills de blev kära i mig och då slutade jag höra av mig för det blev så jobbigt. Ångrat mig sen och skickat mess till dem om hur ledsen jag är.

- Bett kompisar hålla koll efter att jag blivit blockad.

• Anonym (Normal)
    Anonym (Girl next door) skrev 2016-11-29 20:36:42 följande:

- Mailat honom en nakenbild av mig och sedan skrivit "skickat fel öppna ej!!" för att han skulle se vad han missade.

- Vänt ut och in på mig själv för att hitta bästa födelsedagspresenten till mitt ex och lagt ner hela min själ i den vilket märktes.

- Tagit kontakt på dejtingsida som "annan tjej", fejkat intresse och sen dumpat hårt och sagt alla orsaker jag vet att han har komplex för när han började bli intresserad.

- Skickar presenter och kärleksförklaringar efter att han slutar höra av sig för länge sen.

- Flirtat med hans kompisar tills de blev kära i mig och då slutade jag höra av mig för det blev så jobbigt. Ångrat mig sen och skickat mess till dem om hur ledsen jag är.

Haha åh skämskudde på den första! Så himla pinsamt genomskinligt.

Blir lite chockad när jag läser här i tråden :p fan vad galna grejer.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Girl next door) skrev 2016-11-29 20:36:42 följande:

Hahaha som jag HAHAHAHA
Svar på tråden Någon mer som gjort galna saker efter att blivit dumpad?