• Anonym (Drömmaren)

Har ett förhållande med en kille men drömmer om att ha sex med en tjej

Lever ett väldigt bra förhållande tillsammans med min sambo som är kille, vi har varit ihop i tre år. Är relativt ung(22 år). MEN det är så att på senaste tiden har jag börjat få upp ögonen på tjejer, kan tycka de är så sjukt vackra och jag kollar mer än gärna på lesbisk porr. Nu kollar jag inte det så ofta men när jag väl gör det njuter jag. Har lite tröttnat på det manliga könet trots jag har bra sex med min sambo. Dock känns det som det fattas det lilla extra, som i mitt fall då är att jag så gärna skulle vilja testa ha sex med en tjej. Vet inte om detta bara är sexuellt men jag antar det.

Någon som är eller har varit med om samma situation? Kan man dras så pass sexuellt till tjejer men utan vara bi eller lesbisk?

Skulle vara kul att prata med någon som upplevt samma :)

• Svar på tråden Har ett förhållande med en kille men drömmer om att ha sex med en tjej
  • Dinglande kotten

Är du dum eller? Om du dras till det kvinnliga könet (och det manliga) så kan du inte undgå ord som bisexuell bara för att du inte gillar ordet. jag är bi och i ett förhållande med en tjej trots att jag drömmer mig bort ibland.

• Anonym (Drömmaren)

Som sagt, jag är väldigt oerfaren och det var mest en fråga, om man är bi då eller bara har en sexuell attraktion. Har absolut inget emot ordet bi, har inte uttryckt mig så heller. Du behöver inte dumförklara mig, inte det jag är ute efter. Är ute efter personer som varit i samma situation. Tack!

• Anonym (javisst)

Jag känner likadant. Har dock aldrig levt ut fantasierna om sex med andra tjejer och idag lever jag i ett förhållande med en kille som jag har fantastiskt sex med, men jag tittar gärna på lesbisk porr.

• nightandday

Jag tror att många tjejer an tända på lesbiska scener, jag är precis likadan, ser jag på en porrfilm så ser jag till 95% på tjejen ;) Men trots det så vet jag att jag är straight!

• Anonym (Drömmaren)

Ganska exakt i den situationen som jag är i då! Är också lycklig med killen och lyckligt bra sex, men som sagt, drömmer mig bort en hel del ibland :)har ni berättat de tankarna eller behåller ni de för er själva?

• Anonym (javisst)

Ja det berättar jag för min kille och vi tittar ihop. Får se om det stannar där eller om det någon gång i framtiden blir att vi försöker involvera en tjej som vill ha sex med oss. 

• Anonym (^w^)

Jag fantiserar om att ha sex med tjejer och har berättat de för min kille och han går med på att jag har sex med en tjej om han får va med xD

• Dinglande kotten
    Anonym (^w^) skrev 2014-08-07 01:29:36 följande:

Jag fantiserar om att ha sex med tjejer och har berättat de för min kille och han går med på att jag har sex med en tjej om han får va med xD

Sjuka förhållanden flera verkar ha.. Håll er till den ni valt att leva med ist!
  • Anders 386

Det är väl så för många att man har fantasier som ligger utanför sexlivet med sin partner. Har själv ibland fantiserat om sex med andra män tex. 
    Men sånt får man leva med, alla val är ju lite av kompromisser då man väljer bort det ena för att få det andra...  man kan inte få allt man önskar sig.

• Odjuret
    Dinglande kotten skrev 2014-08-07 08:02:06 följande:
    Sjuka förhållanden flera verkar ha.. Håll er till den ni valt att leva med ist!
    Verkligen inte! Var lite öppensinnad, kära du. Sexualitet och kärlek är inte samma sak, även om dom ofta är sammanvävda. Varför låta det ena förstöra för det andra? Din moral skall väl inte styra någon annans liv? 

Till TS, Spelar det någon roll om det bara är sexuellt eller icke? Testar du aldrig, så får du aldrig veta. Jag brukar iaf föredra att ha testat, än att våndas av nyfikenheten.
Svar på tråden Har ett förhållande med en kille men drömmer om att ha sex med en tjej