• Anonym (arg kaninkokerska)

    Så jävla arg på min fd älskare!!

    Som rubriken lyder. Var korkad nog att få ihop det med en upptagen man ,och är väl medveten om hur urbota idiotisk jag varit .
    Är inte den som skulle göra det i vanliga fall ,men ja ...blev sjukt attraherad och så småningom kär. Han körde det vanliga att sambon var tråkig ,ickestöttande . Att han blev farsa mot sin vilja bla bla...
    Blev kär iallafall trots att jag " såg igenom " hans bullshit.
    Det jag är så arg över nu är att han hela tiden framställde sig som ett offer för MIG . Han sa att jag kommer att lessna på honom ,att jag kommer såra honom osv.. Trots att  han  var i ett förhållande . Dessutom misstänkte jag hela tiden att han inte var så kär som han han var utan mest sa så för att skydda sig själv.

    I slutet av vår relation pratade han ofta och mycket om att lämna henne. Att han skulle köpa hus och bo själv och när allt ordnat sig så skulle vi få en chans. Han var så kär så kär..Samtidigt anade jag att det var tomt prat. Jag blev mer och mer förälskad i honom och började känna att nu är det skarpt läge och om han bara spånar så måste jag få ett ärligt svar.. Vad fick jag !?
    Jo en massa bortkollrande undanslingrande om att han älskar sina barn . Ena pojken hade det jobbigt . De bodde för trångt och han kunde ju inte bara lämna nu. Han ville tänka under sommaren ,men att han såg så många fördelar med att vara med mig.
    Då ställde jag honom mot väggen och sa att om du inte säger som det är så berättar jag för din sambo ( vid det här laget visste jag att han var full av skit ,men ville höra det från honom )
    Jo mycket riktigt . De var i full färd med att köpa hus ,och han kunde inte lämna henne. Fine bra . Då fick det vara slut.
    Men sen i efterhand skyller han ändå på mig . Att han tappade känslorna för mig för att jag var för på och för krävande!!

    Men det är inte sant! Han hade aldrig några allvarligare avsikter med mig . Varför kan han inte bara erkänna det?

    I mina mörka stunder vill jag hämnas och berätta för hans sambo.

    PS. Jag vet att jag varit en stor idiot . Behövde bara vräka ur mig.

  • Svar på tråden Så jävla arg på min fd älskare!!
  • Anonym (YOLO)

    När ska alla som har en affär med gifta män att de bara vill ha något vid sidan av sin familj? Så är det i de flesta fallen.

  • Anonym (arg kaninkokerska)

    Det förstod jag relativt snabbt. Det som retar mig är att han undviker allt eget ansvar.

  • Robert 832
    Anonym (YOLO) skrev 2014-08-06 20:23:24 följande:

    När ska alla som har en affär med gifta män att de bara vill ha något vid sidan av sin familj? Så är det i de flesta fallen.


    Åh, det vet jag verkligen inte. Ser ibland trådar av kvinnor vars karlar har lämnat dom för en annan kvinna så visst förekommer det. Dessutom tror jag att det finns ett stort mörkertal, jag menar hur många nya par går ut med att de var älskare innan de gjort slut med sin f.d?
  • Anonym (Kram)

    Bra att du är arg ist för nedbruten! Hoppas du snart glömt honom o träffar en

    bättre typ nästa gång :)

  • Anonym (Kram)
    Robert 832 skrev 2014-08-06 20:27:41 följande:

    Åh, det vet jag verkligen inte. Ser ibland trådar av kvinnor vars karlar har lämnat dom för en annan kvinna så visst förekommer det. Dessutom tror jag att det finns ett stort mörkertal, jag menar hur många nya par går ut med att de var älskare innan de gjort slut med sin f.d?


  • eslah

    Du gav dig in i leken och får leken tåla, vinna eller förlora. Ingen ide att sura nu, visst hata honom bäst du vill men lär dig av misstaget och gå vidare. Skaffa en vettig karl nästa gång istället, ödsla tid på honom är bara energikrävande.

  • Anonym (arg kaninkokerska)

    Ni har rätt. Och jag vet som sagt att det var idioti att ge sig i lag m honom. Behövde mest häva ur mig.

  • Fool
    Anonym (arg kaninkokerska) skrev 2014-08-06 20:27:14 följande:

    Det förstod jag relativt snabbt. Det som retar mig är att han undviker allt eget ansvar.


    Om du ser det såhär.... om han kan bedra sin fru , ljuga för sin fru , riskera förhållandet med henne och sätta deras barns trygghet för att knulla med dig , varför skulle ha då vara ärlig mog dig ? Varför skulle han stå för sina lögner inför dig när han inte kan stå för det inför sin fru som ändå betyder mycket mer för honom än vad du gör ?

    Glöm den där snubben , han är ett fegt arsel , se det som hänt som en läxa , gå vidare med ditt liv och undvik upptagna män i fortsättningen.
  • Anonym (arg kaninkokerska)

    Precis sånt här behöver jag höra. Har ju lite hjärtesorg nu, men harr äntligen hittat ilskan. Förhoppningsvis kommer likgiltigheten därefter . Tack! Ps. Vi hade aldrig fullbordat samlag. Fast nästan så det är ju skitsamma .


    Fool skrev 2014-08-07 11:09:52 följande:

    Om du ser det såhär.... om han kan bedra sin fru , ljuga för sin fru , riskera förhållandet med henne och sätta deras barns trygghet för att knulla med dig , varför skulle ha då vara ärlig mog dig ? Varför skulle han stå för sina lögner inför dig när han inte kan stå för det inför sin fru som ändå betyder mycket mer för honom än vad du gör ?

    Glöm den där snubben , han är ett fegt arsel , se det som hänt som en läxa , gå vidare med ditt liv och undvik upptagna män i fortsättningen.


  • Anonym (the boxer)

    Bra där ts.

    Bli förbannad och bli glad.

    Du har sluppit undan en svag ynkrygg till karl som inte kan ta ansvar eller ens vara rakryggad nog att vara ärlig.
    Egentligen är det mest synd om  hans fru som får dras med en sån skitstövel och som kanske inte ens vet om det.

    Tänk på att du var den som got away.
    Du har alla chanser att finna en god bra man, hon är fast med en sillmjölke.

  • Anonym (***)

    Lika barn leka bäst så frågan är om du verkligen är arg på honom o inte dig själv?
    Självklart ska du gå vidare o skaffa dig en ledig karl, men också tala om detta för hans fru.
    Som bedragen i flera år, förstår jag inte hur man kan låta bli att berätta.
    Så mycket värdefull tid jag hade sluppit slösa.

  • Anonym (arg kaninkokerska)

    Ja jag borde berätta. Han påstår att hon anat men stoppar huvudet i sanden och vill inte veta. Naturligtvis kan det vara så , men mest troligt BS. Jag drar mig av en enda anledning och det är hans barn. Självklart är jag ursinnig på mig själv.


    Anonym (***) skrev 2014-08-07 16:06:35 följande:

    Lika barn leka bäst så frågan är om du verkligen är arg på honom o inte dig själv?

    Självklart ska du gå vidare o skaffa dig en ledig karl, men också tala om detta för hans fru.

    Som bedragen i flera år, förstår jag inte hur man kan låta bli att berätta.

    Så mycket värdefull tid jag hade sluppit slösa.


  • Anonym (Asimovaren)

    Jag är lite tveksam till varför du inte ska berätta för TS fru, tycker att hon ska en chans att bestämma sitt liv utan att vara lurad, bedragen och leva i en lögn

    Sedan är frågan om du var den förste o siste som han har affär med, kanske du var den 4 o han siktar på den 5.

  • Anonym (sex är bara sex)

    Sex är bara sex.. en gift man lr kvinna son är med ngn annan vill aldrig lämna sitt liv de som lämnar för ngn ny de är få.

    min syn på detta är att sex är bara sex

    jag älskar min man men kan ha sex med en annan sedan detta vet min man om jag är inte monogam lr va de heter sex är en känsla mab e kåt vill knulla men kärlek den har man till ngn som man bryr sig om.. jag är gift å har sex med en annan med detta vet min man de är våran sak men den jag är med vet att de aldrig kommer bli vi att ja aldrig skulle offra min familj

  • Anonym (sex är bara sex)

    Älskarinnan lr älskaren är lika skyldiga flr de vet om den andre å så länge de funkar så har de ju sex så vrf hämnas å prata med ngns fru är man med i lekwn får man leken tåla..

  • Anonym (***)
    Anonym (sex är bara sex) skrev 2014-08-09 17:07:15 följande:
    Älskarinnan lr älskaren är lika skyldiga flr de vet om den andre å så länge de funkar så har de ju sex så vrf hämnas å prata med ngns fru är man med i lekwn får man leken tåla..
    För att frun har rätt att få veta o själv bestämma om hon vill leva sitt liv med ett värdelöst svinhelvete.
  • Anonym (sex är bara sex)

    Jo han kanske var svinig men tjejen lr killen som knullar en som är gift är lika svinig själv.. älskarinnan lr älskaren är inget offer så då ska man ej spela duktig.. ok om älskarinnan lr älskaren tror man e singel å får reda på den ej e de efter ett långt tag då e han lr hon svinig men oftast så brukar de va ärliga å säga som de är.. sedan får mannen de han vill ha hemma doppar han ej i ngn annan. Det har ju med å göra du ej e nöjd sexuellt. Har du sjukt grymt sex å ofta går ingen till ngn annan. Inte vad ja vet i alla fall.. många när de får barn blir lata i sängen kanske vill någon gång ibland säger ofta nej å så vidare.. fantasin tar slut de blir tråkigt som fan män kan med bli sånna inte bara vi kvinnor..

  • Anonym (Idioti)

    Han är en idiot.

    Visste frun om han hade dig vid Sidan om?

  • nuggen

    Ursäkta ! Men han var ju bara ute efter att få knulla en ny go fitta, och det var väl du i början oxå ute efter, att få en ny spännande kuk.

    Ni hade väl ett KK förhållande och du var ju på det klara med att han var gift, sedan att du föll för han och hoppades att han skulle kliva in iditt liv var väl lite naivt att tro, du tvivlade på hans ord, och i gans hubud var du bara en snygg tjej att knulla.

    Jag vet att det är hårda ord, men som några andra skrev, där ute finns goa ogifta killar.

Svar på tråden Så jävla arg på min fd älskare!!