Inlägg från: Anonym (sex är bara sex) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sex är bara sex)

Så jävla arg på min fd älskare!!

Sex är bara sex.. en gift man lr kvinna son är med ngn annan vill aldrig lämna sitt liv de som lämnar för ngn ny de är få.

min syn på detta är att sex är bara sex

jag älskar min man men kan ha sex med en annan sedan detta vet min man om jag är inte monogam lr va de heter sex är en känsla mab e kåt vill knulla men kärlek den har man till ngn som man bryr sig om.. jag är gift å har sex med en annan med detta vet min man de är våran sak men den jag är med vet att de aldrig kommer bli vi att ja aldrig skulle offra min familj

Älskarinnan lr älskaren är lika skyldiga flr de vet om den andre å så länge de funkar så har de ju sex så vrf hämnas å prata med ngns fru är man med i lekwn får man leken tåla..

Jo han kanske var svinig men tjejen lr killen som knullar en som är gift är lika svinig själv.. älskarinnan lr älskaren är inget offer så då ska man ej spela duktig.. ok om älskarinnan lr älskaren tror man e singel å får reda på den ej e de efter ett långt tag då e han lr hon svinig men oftast så brukar de va ärliga å säga som de är.. sedan får mannen de han vill ha hemma doppar han ej i ngn annan. Det har ju med å göra du ej e nöjd sexuellt. Har du sjukt grymt sex å ofta går ingen till ngn annan. Inte vad ja vet i alla fall.. många när de får barn blir lata i sängen kanske vill någon gång ibland säger ofta nej å så vidare.. fantasin tar slut de blir tråkigt som fan män kan med bli sånna inte bara vi kvinnor..

Svar på tråden Så jävla arg på min fd älskare!!