• Anonym (Tjej)

Pappas kompis...

Hej! Det är så att min pappa har en vän som ser så äckligt jävla bra ut.. Det känns ju på något viss väldigt fel att tänka så om honom. Men är det verkligen fel..? Jag tycker det är lite spännande med äldre killar. Jag vill bara ha honom, jag gillar verkligen honom. Kan inte sluta tänka på honom. Har känt såhär ett tag nu men det närmsta jag kommit honom är en kram och puss på kinden. 

Jag har sett att han kollat på mig när jag har haft utmanande kläder men vet inte om han tänker så som jag tänker om honom.

Jag tänker extra mycket på honom ikväll eftersom mina föräldrar sitter barnvakt åt hans son. Han är ute och skulle komma hem sent, vi bor grannar så jag ser hans hus från mitt fönster. 

Vill bara ha honom en gång.. Vet inte vad jag ska göra! Funderar på att sitta och vänta på att han ska komma hem så jag kan smyga över till honom. Men tänk om han dissar mig?  Har ni någon bättre plan?

• Svar på tråden Pappas kompis...
  • Anonym (?????)

Hur gammal är du? Hur gammal är han? Är han singel? Är du singel?

• Anonym (Tjej)
    Anonym (?????) skrev 2014-08-08 00:14:44 följande:

Hur gammal är du? Hur gammal är han? Är han singel? Är du singel?

Jag är 17, tror att han är runt 35. Jag är singel ja. Han är inte tillsammans med någon vad jag vet iallafall :)
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-08-08 00:17:54 följande:
    Jag är 17, tror att han är runt 35. Jag är singel ja. Han är inte tillsammans med någon vad jag vet iallafall :)
    Jag tror du känner ett svärmeri. Och du skall INTE försöka förföra din fars vän. Det innebär troligen att de måste bryta sin vänskap och dessutom skall ni bo grannar. Jag avråder bestämt. Slå detta ur tankarna!

Dessutom kan det faktiskt ses som en brottslig handling vad gäller killen då du kan tänkas stå i beroendeförhållande till den här mannen och inte är myndig. Ni bor grannar och har en sorts relation. Så ställ inte till det för honom!
Svar på tråden Pappas kompis...